Van zodra de smallere bandjes erop liggen kan je die 5mm vervangen door 8mm... Dan is de binnenkant van je wielkastranden al voor het meeste weggeschuurd
@ Fred - Yeah right , ik zat ook al aan 8mm te denken maar dan alleen op de achteras , voor laat ik 5 mm ..
@ seborene - het ken ook eigenlijk net niet (achter)
@ Grey(blue)CooperS(Beemer)- Klopt mate ik heb eigenlijk al spijt dat ik er voor 205 op heb laten zetten , achter komt zekers 215 ..
@ maus -
@ Woosh - Uhm dat zijn jouw woorden (er lezen hier ook vrouwen mee dus , dus ik ga ze niet over 1 kam scheren maar de mijne kan er soms wat van hoor !! )
Onze Mini heeft vandaag aardig wat steenslagschade opgelopen ..
De snelweg tussen Waalwijk en Raamsdonksveer heeft aardig wat vorstschade met als gevolg losse steentjes op het wegdek..
Stond voor het stoplicht te wachten voor rechtdoor , komt er een vrachtwaggel links heel dicht voorbij met een bloedgang om nog ff oranje mee te pakken ..
Ik hoorde de steentjes gewoon tegen de zijkant aan komen ..
Heb nu een stuk of 5 witte punten aan de zijkant staan vanaf de neus tot boven het voorwiel ..
Heb morgen heel de dag de tijd om een brief te sturen naar rijkswaterstaat , want dit ga ik zeker verhalen ..
Het zal weer eens meezitten ..