Ik denk dat als je een DS lip neemt de velg optisch kleiner wordt. Zoals ik het nu zie op de fotosoep, dan zou ik zeggen een gepolijste lip. Dan blijf je zien dat het een 2-delige velg is, en heeft het geen nadelig optisch effect.
Ik zou de binnenkant van de velg ook gewoon zilver doen, want wit wordt echt een drama om schoon te houden.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
dat schoonmaken vind ik niet zo erg, als het dan maar wat toevoegt poets nu zo wie zo al elke week en als je ze dan ff snel in de was zet is alles er zo af...
nu wordt chroom, nikkel en ds geprobeerd, dus we zullen het zien... kan dan altijd nog voor wit kiezen
ze worden nog ietsje lichter, ze hebben maar 5 minuten in de over gelegen namelijk en er zit nu 1 laagje blanke lak op (die iets gelig doorschijnt) omdat dit een voorbeeldje is...
we zouden nog de keuren nikkel of een donkerdere kleur chrom c.q. dark silver kunnen proberen, maar ik twijfel of een donkerdere kleur wel mooier wordt, omdat je natuurlijk ook al n zwarte band hebt
En ik ben dus nog steeds van mening dat all white niet leuk is...
1 je blijft poetsen
2 zijn al zoveel all whites te koop
3 zelfs bij poetsen ga je naar mate van tijd van die haarlijntjes zien die
niet wit zijn, en niet meer wit te poetsen zijn (its gonna crack....trst me..)
Welke andere kleur het moet worden? geen idee....
Zou zelf eerder gaan naar zwart, van mij part met een lichte flake erin..
je banden zijn toch nooit diep zwart...