Gisteravond overigens even met Rob op pad geweest in de JCW, door de harde regen wel wat tractieproblemen zo nu en dan en dus ook niet echt vol kunnen knallen. Maar waar een bak zeg

Ik heb de KW's nieuw gekocht bij Klaas, dus ga er vanuit dat het gewoon opgelost wordt. Lig er iig niet wakker van.GreyCooperS schreef:mmhh![]()
Shit voor je man...zijn de KW's nieuw? garantie?
Was leuk he Mats!mats schreef:Gisteravond overigens even met Rob op pad geweest in de JCW, door de harde regen wel wat tractieproblemen zo nu en dan en dus ook niet echt vol kunnen knallen. Maar waar een bak zeg Ding gaat er echt behoorlijk vandoor!
Omhoog of omlaag?? Ik vind dat 'ie perfect staat zo om eerlijk te zijn.GreyCooperS schreef:by the way...voorkant beetje omlaag (of achter beetje omhoog) en de zwarte scuttles erop??
Helemaal waar, maar niks voor ons..Blue Chaser schreef:.....al moet ik toegeven dat ik de P.W/gold combi toch wel erg gaaf vindt ..
Gr Geer
Wat houdt jouw nog tegen dan Deniz ??denizg schreef:Jammer! Iets te wild?mushrop schreef:Helemaal waar, maar niks voor ons..Blue Chaser schreef:.....al moet ik toegeven dat ik de P.W/gold combi toch wel erg gaaf vindt ..
Gr Geer
Ik heb een sterk vermoeden waar jullie zo 's avonds heen gereden zijnmushrop schreef:Ik heb de KW's nieuw gekocht bij Klaas, dus ga er vanuit dat het gewoon opgelost wordt. Lig er iig niet wakker van.GreyCooperS schreef:mmhh![]()
Shit voor je man...zijn de KW's nieuw? garantie?![]()
Mss upgraden naar een V2...
Was leuk he Mats!mats schreef:Gisteravond overigens even met Rob op pad geweest in de JCW, door de harde regen wel wat tractieproblemen zo nu en dan en dus ook niet echt vol kunnen knallen. Maar waar een bak zeg Ding gaat er echt behoorlijk vandoor!
No problem man! Thnx voor de karma!sander.vw schreef:Ik heb een sterk vermoeden waar jullie zo 's avonds heen gereden zijn. Nogmaals bedankt voor je service! (karma is gister reeds verstuurd)
Onze sponsors