Mikkie's Mini - (verkocht)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mikkie23
Be Mini
Be Mini

21 feb 2010, 18:16

Blue Chaser schreef:Damn lekkere Mini zo !!
Wat staat tie laag man , echt modder vet 8) 8) ..
Vindt die velgen eerlijk gezegt wel heeeel erg cool staan ..
Ben benieuwd !!

Gr B.C
Je bedoelt die Schmidt velgen met het zwarte hart?
Ik wil ze wel hebben, maar vind ze achter af toch veelste duur! :s
smetje schreef:Denk dat je wel moeilijk een aero II bumper van een R56 op de jouwe gaat krijgen
voor de rest een knappe mini 8)
Jah, wordt een leuk project! op de photoshop is het trouwens me eigen bumper met de mistlamphouders en de onderlipjes en dan de bumper gecleand! Dat ga ik doen of ik neem een echte bumper en maakt die op maat! Of het mogelijk is kom ik achter hahaha eerst maar wachten op de lente, me vingers waren vanmiddag al bevroren met het bevestigen van de verstralers!
mushrop schreef:Oeps :oops:

Ik zou nog altijd de breedte van de bumper voor je opmeten, helemaal vergeten! :shock:

Moet ik dat nog doen of heb je inmiddels de maat al?
Je mag de breedte nog wel opmeten, ik had van jbcola al 2 maten gekregen.
Ik ben aan het twijfelen of ik voor een volledige voorbumper ga of alleen de lipjes en mistlamphouders in mijn bumper te bouwen en dan te cleanen zoals de photoshop hierboven!
jbcola
Brugse zot

21 feb 2010, 18:38

Ziet er goed uit die fotosoep 8)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 feb 2010, 18:58

Dikke mini :D

Geinig project in de achterbak!
dvrinsum
Enthousiast
Enthousiast

21 feb 2010, 19:00

Leuk mini...mooie kleur ook ;)
mikkie23
Be Mini
Be Mini

15 mar 2010, 18:25

Ik heb deze velgen besteld.
Afbeelding
Ongeveer 4 weken levertijd en de eerste foto's zal ik dan hier gaan posten!
Kan niet wachten :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mar 2010, 13:35

Ben heel benieuwd hoe het gaat staan Michael. Ik zie dat je 'em inmiddels ook weer wat lager hebt gezet (of ik had de foto even gemist)

Afbeelding

dik hoor! Goed bezig!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mar 2010, 14:00

Explain the lack of pictures? Mooie mini, ben benieuwd naar de velgen. Ben alleen niet zo te vinden voor je grote bumperproject. S bumpers ofzo zouden veel beter staan. Of gewoon deze houden, lekker retro. Andere koplampen, facelift grille ... done 8)
mikkie23
Be Mini
Be Mini

17 mar 2010, 16:03

mushrop schreef:Ben heel benieuwd hoe het gaat staan Michael. Ik zie dat je 'em inmiddels ook weer wat lager hebt gezet (of ik had de foto even gemist)
dik hoor! Goed bezig!
Ik had hm idd lager gezet, maar dat was vrij direct toen je me aangaf dat die veel lager kan! Moet even kijken of die weer iets omhoog moet met de nieuwe velgen of misschien nog lager indien mogelijk! Ben ook benieuwd hoe de velgen gaan staan 8)
Fred schreef:Explain the lack of pictures? Mooie mini, ben benieuwd naar de velgen. Ben alleen niet zo te vinden voor je grote bumperproject. S bumpers ofzo zouden veel beter staan. Of gewoon deze houden, lekker retro. Andere koplampen, facelift grille ... done 8)
Jah ben niet echt een super fotograaf :P doe voornamelijk alles met mn telefoon hahaha. Ik zal met de lente even iemand benaderen met een echte fototoestel! en natuurlijk een mooie plek zoeken!
Ben ook aan het twijfelen h00r, het wordt of het project of de S bumper maar dan clean zoals maus het heeft! dat vind ik namelijk ook echt heel super!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mar 2010, 16:12

mikkie23 schreef:Jah ben niet echt een super fotograaf :P doe voornamelijk alles met mn telefoon hahaha. Ik zal met de lente even iemand benaderen met een echte fototoestel! en natuurlijk een mooie plek zoeken!
Ik maak ook voornamelijk foto's met m'n foon Michael. Dus da's geen excuus. Beter crappypic's dan geen pic's. Dus hup, aan t werk!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mikkie23
Be Mini
Be Mini

17 mar 2010, 18:06

mushrop schreef:
mikkie23 schreef:Jah ben niet echt een super fotograaf :P doe voornamelijk alles met mn telefoon hahaha. Ik zal met de lente even iemand benaderen met een echte fototoestel! en natuurlijk een mooie plek zoeken!
Ik maak ook voornamelijk foto's met m'n foon Michael. Dus da's geen excuus. Beter crappypic's dan geen pic's. Dus hup, aan t werk!
Helemaal gelijk aan! Morgen nieuwe foto's dat beloof ik hahaha. Mits het niet regent :P
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mar 2010, 18:30

Het is nu mooi weer in Groningen,dus ga je gang :wink:
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
mikkie23
Be Mini
Be Mini

17 mar 2010, 18:58

BlueCooperS schreef:Het is nu mooi weer in Groningen,dus ga je gang :wink:
Hahaha ben aan het werk op het moment dus dat gaat niet lukken, ben om 22:00 uur vrij dus dan is het donker ;)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mar 2010, 19:00

Hier een flink aangepaste R53 met deze BBS'en:

Afbeelding

Ik ben erg benieuwd hoe ze onder je Cooper zullen staan 8).
Afbeelding
maus105
Bonkey

17 mar 2010, 19:02

Afbeelding
niet dat ik je op velgen ideeen wil brengen :mrgreen:
mikkie23
Be Mini
Be Mini

17 mar 2010, 19:08

Ivo schreef:Hier een flink aangepaste R53 met deze BBS'en:Ik ben erg benieuwd hoe ze onder je Cooper zullen staan 8).
Had ze nog niet onder een Mini gezien, thnxx voor die foto!
ben ook benieuw hoe ze onder de mijne zullen staan!
maus105 schreef:niet dat ik je op velgen ideeen wil brengen :mrgreen:
Hahaha, ik heb de BBSjes al besteld dus kan sowieso niet meer terug! Deze velgen vind ik klein lijken, komt door de ring zeg maar.. Ben nog steeds tevreden met mijn beslissing voor de BBSjes :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”