Ik ben graag bereid tips te geven! Anders doen we een keer een 'garageshoot'. Ik zou je wel willen adviseren om een wat zwaarder statief te nemen, degene die je afgelopen vrijdag bij je had is te licht voor je cameraGreyCooperS schreef:Ik houdt me zeker aanbevolenMaVaEe schreef:Als je nou die camera op een statief zet en de volgende keer bij Jan (ParklaneWorks) wat HDR tips scoort dan heb ik nog wel een mooi softwarepakketje voor op de Mac om die foto's samen te voegen!![]()
Ik zal ook op het www eens HDR tips zoeken...Jan en Geo maken coole pics met dat HDR...
Hiermushrop schreef:waar heb je die sticker laten maken Peter?
Jan,parklaneworks schreef:Ik ben graag bereid tips te geven! Anders doen we een keer een 'garageshoot'. Ik zou je wel willen adviseren om een wat zwaarder statief te nemen, degene die je afgelopen vrijdag bij je had is te licht voor je cameraGreyCooperS schreef:Ik houdt me zeker aanbevolenMaVaEe schreef:Als je nou die camera op een statief zet en de volgende keer bij Jan (ParklaneWorks) wat HDR tips scoort dan heb ik nog wel een mooi softwarepakketje voor op de Mac om die foto's samen te voegen!![]()
Ik zal ook op het www eens HDR tips zoeken...Jan en Geo maken coole pics met dat HDR...!
M166 in 20 inch zijn zeker imitaties, de meeste 19 inch ook. De 166 is n.l.alleen origineel in M5 et waardes en die passen eigenlijk (net) niet onder de niet m-versies.GreyCooperS schreef:Guys,
Ik heb interesse in een set Styling 166 velgen. Die ik heb gezien zijn 20"...
Op deze site zie ik echter dat de 166 19" zijn...
Weet iemand of de 20" dan imi's zijn of zijn die er ook OEM in die maat?
De verkoper kan ik al twee dagen niet bereiken..
Tja..mn hart ligt toch echt bij deze club320d touring schreef:Mooie auto !
maar een new miniclub sticker op een BMW 5 kan natuurlijk echt niet.
Misschien een keer een fotoshoot met twee 5jes ?
Heb je dit adres ook al gezien voor de velgen ?
www.salesafter.de
En bij Akto hebben veel lederen interieurs, een comfortset is echt geweldig.
www.akto.nl
GreyCooperS schreef:@320d...wat voor wielen zitten er bij jullie onder nu...ik zie LeMans en M172...
Onze sponsors