MINI Avatar/Parking van leden die geen Mini meer hebben?

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum

Weghalen van de avatar.
32
42%
Laat de avatar maar staan.
41
53%
Geen mening.
4
5%

Totaal aantal stemmen: 77
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

MINI Avatar/Parking van leden die geen Mini meer hebben?

18 mar 2010, 01:10

Gezien de laatste ontwikkelingen vraag ik via deze poll wat er moet gebeuren met de Mini parking en avatar van leden die hun Mini niet meer hebben.
Moet de avatar en parking verwijderd worden of kan deze blijven staan ondanks het feit dat men deze Mini niet meer in zijn/haar bezit heeft?

Ik zal mij richten naar de uitkomst van deze poll dus laat als NewMINIclub lid alsjeblieft je stem (anoniem) horen.

De uitkomst van deze poll zal opgenomen worden in de Clubregels zodat het duidelijk is voor iedereen.
Laatst gewijzigd door Berthil op 05 apr 2010, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2010, 01:23

Weghalen is ook meteen zo wat.... Wat zou er dan voor in de plek komen?
Een ingeritste MINI of een blauw-mini-nog-niet-geparkeerde avatar?

Ander idee... Een soort ''stempel'' over de avatar heen, waardoor je ziet dat diegene een ex-MINI rijder is?? Of een universele avatar, voor alle niet MINI rijders?

Maar ik stoor me ook niet echt aan de avatars van niet MINI-rijders...
Ik kan me wel voorstellen dat het voor verwarring kan zorgen...
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 mar 2010, 01:28

Geen Mini en geen parking is dus de blauwe 'parkeer je mini' afbeelding.
Maar als je geen Mini (meer) hebt valt er dus weinig te parkeren dus dat zal dan wel zo blijven totdat er een nieuwe Mini is.
Als er een nieuwe Mini is word er natuurlijk weer een nieuwe avatar gemaakt volgens parking en gallery.
seborene
One wheel wonder
One wheel wonder

18 mar 2010, 08:04

Ik vind het idee van Sven, een stempel of watermerk wel goed! Dan kan de nieuwe eigenaar ook zijn avatar op het forum krijgen! :)
coendek
Stoepsleutelaar

18 mar 2010, 08:06

ik zou zeggen laten staan..

het is voor vele een herkenning binnen een thread...

my 2cts... mja..
GreyCooperS
Forum Junky

18 mar 2010, 08:30

ik heb er uiteraard een ander belang bij, dus ik schik me naar de uitslag van de MINI rijders...die hebben het uiteindelijk meer voor het zeggen, dan ik als "afvallige" :mrgreen:

Maar mocht mn S'je in de vorm van een avatar kunnen overleven, zou dat top zijn :lol:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2010, 08:54

coendek schreef:ik zou zeggen laten staan..

het is voor vele een herkenning binnen een thread...

my 2cts... mja..
x2
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
pimmy
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 mar 2010, 09:29

Hier idem: Het zou super zijn als de avatar mag blijven. Al is de MINI weg, ik mis hem soms nog wel! :cry: De avatar laat me soms met weemoed terug denken...

Het is zoals coen zegt, ook een herkenning binnen een thread, en een stempel/watermerk lijkt mij dan ook een zeer mooi alternatief om toch de avatar te houden en ook te zien dat het een ex-MINI rijder betreft.

Maar ook ik schik me naar de huidige MINI rijders...
Laatst gewijzigd door pimmy op 18 mar 2010, 09:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2010, 09:32

In de basis zou de avatar/parking moeten vervallen.

STEL bijvoorbeeld dat JBcola geen andere MINI meer zou kopen dan zouden hij en LUCKY (die zijn oude Clubman heeft gekocht) dezelfde parking en avatar hebben. Dat is voor de nieuwe koper/clublid niet leuk.

Verder moeten nieuwe leden kunnen zien of een specifieke MINI nog wel bij hun in de buurt rond rijdt. Als ik nieuw zou zijn en ik zie dat een lid bij mij in de buurt rond rijdt dan zou ik daar de hele tijd op blijven letten terwijl ie misschien al een jaar geleden verkocht is...

Wat Sven zegt vind ik wel een goed idee!
Is het veel werk/technisch mogelijk om een soort stempel over de avatar/parking heen te zetten? Dan kan je ook in 1 oogopslag zien wie het is die post en of diegene zijn MINI nog heeft...

groet,
Peter
Shadow_Breaker
GPc-0001

18 mar 2010, 09:33

peter schreef: Wat Sven zegt vind ik wel een goed idee!
Is het veel werk/technisch mogelijk om een soort stempel over de avatar/parking heen te zetten? Dan kan je ook in 1 oogopslag zien wie het is en of diegene zijn MINI nog heeft...
Dit is ook een geweldig idee, zo heb je de herkenning nog maar toch aangepast.
Shadow_Breaker
GPc-0001

18 mar 2010, 09:42

peter schreef:
coendek schreef:mijn draai vinden word me wel lastig gemaakt aangezien ik me steeds minder welkom begin te voelen door DIT soort acties en initiatieven :?
Beetje flauw Coen.

Dat topic is eigenlijk heel logisch en absoluut niet misplaatst o.i.d.

groet,
Peter
eigelijk is dit inderdaad logisch. Sorry Coen maar ik zie het anders... jij verkoopt die DIKKE mini van je, de volgende eigenaar komt hier en verkoopt hem weer en die verkoopt hem nog eens... 4 keer dezelfde avatar? als ze geen andere mini kopen?

dan gaat het wat raar worden.
coendek
Stoepsleutelaar

18 mar 2010, 09:42

Shadow_Breaker schreef:
peter schreef:
coendek schreef:mijn draai vinden word me wel lastig gemaakt aangezien ik me steeds minder welkom begin te voelen door DIT soort acties en initiatieven :?
Beetje flauw Coen.

Dat topic is eigenlijk heel logisch en absoluut niet misplaatst o.i.d.

groet,
Peter
eigelijk is dit inderdaad logisch. Sorry Coen maar ik zie het anders... jij verkoopt die DIKKE mini van je, de volgende eigenaar komt hier en verkoopt hem weer en die verkoopt hem nog eens... 4 keer dezelfde avatar? als ze geen andere mini kopen?

dan gaat het wat raar worden.
zie ff mijn antwoord hierboven... ;-)
Ossie
The Calendar Guy

18 mar 2010, 10:06

Een stempel of watermerk lijkt me ook een mooie oplossing, het werkt twee kanten op:

De herkenbare avatar blijft bestaan met eventuele weemoed van enig gemis als de Mini verkocht is. Plus dat alle reeds geposte threads een link houden naar de parking en de persoon erachter. (SYR behoudt dan zijn specificaties voor de bewuste Mini)

Aan de andere kant kan de 'oude' eigenaar en de 'nieuwe' eigenaar van dezelfde Mini ook beide dezelfde avatar krijgen, de 'oude' dan wel met een stempel.

Ik dacht zelf aan een soort van specimen stempel/zegel afdruk met 'NEXT' erop oid.

Afbeelding

Nu heb ik geen idee of dit technisch haalbaar is, maar ik vind verwijderen echt zonde en zo definitief.
Afbeelding
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 mar 2010, 10:11

seborene schreef:Ik vind het idee van Sven, een stempel of watermerk wel goed! Dan kan de nieuwe eigenaar ook zijn avatar op het forum krijgen! :)
ossie1972 schreef:Een stempel of watermerk lijkt me ook een mooie oplossing, het werkt twee kanten op:

De herkenbare avatar blijft bestaan met eventuele weemoed van enig gemis als de Mini verkocht is. Plus dat alle reeds geposte threads een link houden naar de parking en de persoon erachter. (SYR behoudt dan zijn specificaties voor de bewuste Mini)

Aan de andere kant kan de 'oude' eigenaar en de 'nieuwe' eigenaar van dezelfde Mini ook beide dezelfde avatar krijgen, de 'oude' dan wel met een stempel.

Ik dacht zelf aan een soort van specimen stempel/zegel afdruk met 'NEXT' erop oid.

Afbeelding

Nu heb ik geen idee of dit technisch haalbaar is, maar ik vind verwijderen echt zonde en zo definitief.

blijft de persoon achter de MINI toch nog betrokken dus

x3 voor het watermerk

@Berthil goeie actie! is het technisch mogelijk een watermerk dor te voeren en dit als optie in de poll mee te nemen?
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
GreyCooperS
Forum Junky

18 mar 2010, 10:16

ik zeg: Doen :lol:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag

Terug naar “Website en Forum”