NewMINIclub aanwezig bij internationale perspresentatie R56

Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

NewMINIclub aanwezig bij internationale perspresentatie R56

17 okt 2006, 15:35

Enkele weken geleden contact gelegd met MINI Nederland voor MINI's voor KIKA. Dit resulteerde in een positieve reactie voor dit event (dus daar ben ik erg blij mee) maar ook in een andere reactie een tijdje later van BMW Group. BMW Group heeft gevraagd of er interesse was om voor de NewMINIclub-site een mooi stukje te schrijven en dus, op uitnodiging, aanwezig te zijn bij de officiële internationale perspresentatie van de R56. Nou, zo'n kans om MINI-gek Nederland te informeren mag je natuurlijk niet laten liggen :D

Dus.....Vanmorgen heb ik Yvon (aka Sleefje) afgezet op Schiphol, bepakt en bezakt met fotocamera, SD-cards, videocamera, reservebatterijen, tapes, opladers, schrijfblok, pennen, vragenlijstje, een big smile en gezonde zenuwen. Via een omweg (Oxford, vanavond rondleiding in de fabriek) zal ze morgen arriveren in Barcelona waar ze uitgebreid de nieuwe MINI Cooper S R56 aan de tand mag voelen.

Het is een zeer uitgebreid programma dus er zal heel veel informatie op haar afkomen de komende 3 dagen. Donderdag komt ze weer terug en dan mogen we (vrijdag) op het forum en de website een zeer uitgebreid (beeld)verslag verwachten. Ik kijk er naar uit!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 okt 2006, 15:43

Go go go Yvon!!!
Staat ze dus tussen de reporters van Autoweek, AutoVisie, AutoBild etc. om verslag uit te brengen!

Maar Arjan? Wat eet jij nu? :roll:
Als de kat van huis is dansen de muien op tafel... :mrgreen:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2006, 15:47

Mini Poeper schreef:Go go go Yvon!!!
Staat ze dus tussen de reporters van Autoweek, AutoVisie, AutoBild etc. om verslag uit te brengen!
Ik heb vanmorgen de namen gehoord van o.a. De Telegraaf en Algemeen Dagblad, maar ook de echte autobladen zijn aanwezig heb ik begrepen :)
Mini Poeper schreef:Maar Arjan? Wat eet jij nu?
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel...
uuuuh....ga ik nog even over nadenken wat ik ga eten. Maar dat komt vast wel goed :lol:
emillio
Be Mini
Be Mini

17 okt 2006, 16:04

Ik hoorde dat je in Eindhoven goedkoop kan eten bij een Mongool...:mrgreen:

Ik bedoel jou niet hoor Coen :mrgreen:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2006, 16:22

Zo! Dat gaat de goede kant op! Volgens mij hadden we er geen beter persoon op af kunnen sturen dan Sleefje!

Dat lijkt me wel ontzettend gaaf zeg om eens mee te mogen maken! Genieten met volle teugen! Kan niet wachten tot ze terug is met alle verslagen, beelden en verhalen.

Reserveer de volgende keer voor mij ook een plekkie! :mrgreen: Dat is wel echt het ultieme journalistenreisje wat je kan maken als MINI-fanaat!
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2006, 16:34

Kijk dat is nog eens een mooie kans! Ben heel erg benieuwd naar de ervaringen van Sleefje. Heel mooi dat ze er positief er op gereageerd hebben! :lol:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 okt 2006, 17:23

Ik vind het een mooie kans voor de NewMINIclub om wat smoel te laten zien richting auto-wereld zodat ze weten dat wij er ook zijn. Ook mooi van MINI om een uitnodiging richting NewMINIclub te sturen, ik zie daar duidelijk erkenning in voor waar we allemaal mee bezig zijn binnen de club en op de website.

Ik vind het alleen jammer dat er helemaal geen overleg heeft plaatsgevonden over wie er namens de NewMINIclub zou gaan want ik denk dat er wel meer mensen interesse hadden gehad. Inclusief mijzelf, daar ben ik eerlijk in. Niet dat ik vind dat ik had moeten gaan, maar enig overleg had ik wel netjes gevonden.

Desalniettemin hoop ik dat Yvon een mooie tijd heeft en met een mooi verhaal terug komt.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2006, 17:48

Zeker een zeer positieve reactie van de BMW Group. Geweldig, en ook voor de club. Yvon kennende zal er behoorlijk wat info, foto en beeld materiaal tevoorschijn komen :D
Kan niet wachten tot vrijdag
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2006, 17:51

Berthil schreef:Ik vind het alleen jammer dat er helemaal geen overleg heeft plaatsgevonden over wie er namens de NewMINIclub zou gaan want ik denk dat er wel meer mensen interesse hadden gehad.
Zeker weten Berthil. Had ik namelijk ook erg gaaf gevonden!
Afbeelding
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2006, 17:52

haha wat mooi :D
iDarkDesign
Transformer

17 okt 2006, 18:09

Berthil schreef:Ik vind het een mooie kans voor de NewMINIclub om wat smoel te laten zien richting auto-wereld zodat ze weten dat wij er ook zijn. Ook mooi van MINI om een uitnodiging richting NewMINIclub te sturen, ik zie daar duidelijk erkenning in voor waar we allemaal mee bezig zijn binnen de club en op de website.
Dat is ook het eerste wat ik tegen Arjan en Yvon zei toen ze het me vertelde. Dat is een enorme stap richting 'officiële' erkende club. (ik weet niet of die wordt nagestreeft, maar het is erg mooi).

Is het niet leuk om zodra het artikel enzo van Yvon op de website staan. De club op te geven voor dat kleine stukje autoclub wat iedere week in de veronica gids staat? (staat dat er nog steeds iedere week in?)

iDD......... ik heb Yvon geättendeerd op het feit dat we allemaal wat free-swag verwachten!
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

17 okt 2006, 18:37

Gaaf zeg, ik ben benieuwd wat Vonnie straks allemaal te melden heeft.

Jammer dat het voor maar 1 persoon was, had het voor Berthil ook wel super gevonden. :wink:
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2006, 19:04

Achja, door die actie voor Kika zijn we nu bekend geworden bij BMW Group, dus opzich hebben het daar weer aan te danken. En digitaal tossen is ook zo moeilijk! Misschien maar beter zo, want dan kan er minder geheisa ontstaan over wie wel en wie niet mag.

Al met al, erg gaaf dat ze er heen mag en ben erg benieuwd naar het verslag! (moet wel erg uitgebreid zijn hoor) :D
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2006, 20:52

Denk dat Yvon als ze weer terug is heel forum vol schrijft en vol zet met foto,s en filmpjes :P

Maar wel leuk en zeker voor Sleefje helemaal toppie :Foto
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2006, 21:42

iDD schreef:De club op te geven voor dat kleine stukje autoclub wat iedere week in de veronica gids staat? (staat dat er nog steeds iedere week in?)
Een paar maanden geleden al heel wat info toegezonden naar Veronica Magazine. De redacteuren toen bestookt maar zonder reactie. We gaan het gewoon nog een keer proberen.

Hoorde net van Yvon dat o.a. Autoweek, Autovisie, Topgear magazine, Algemeen Dagblad en Autozine bij de 14 gelukkigen zitten die haar vergezellen. Ben ook stiknieuwsgierig waarmee ze terugkomt.

Terug naar “MINI-talk”