Normaal pik ik hem volgende week op.
Dat van die achteraf montage van de opties blijf ik toch maar een raar ding vinden.
Toen ik bij de bestelling van de wagen de veerpootbrug wou moest ik inderdaad een extra kost voor de montage betalen.
Maar al het overige zat in het JCW 50 pakket. Natuurlijk, de mooie JCW stoelen heb ik niet genomen.
Nu ja, geen probleem. komt wel in orde.
Het Chippen is voor de Clubman idem de Bilstein set.
Indien de veren me bevallen krijgt de JCW in de toekomst ook wel een veerpotenset.
Want zoals hij nu is vind ik hem toch wat te hoog.
Grts,
Chris
Aankomst nieuwe JCW 50
- Blue Shark
- Nieuwsgierig
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die JCW mag ook een schroefsetje krijgen hoor, wordt ie alleen lekkerder van
Gebeurt bij veel dealers/merken/... dat er zulke dingen niet fabriek-af gemonteerd worden
CHRIS_GiX schreef:Het Chippen is voor de Clubman idem de Bilstein set.
Indien de veren me bevallen krijgt de JCW in de toekomst ook wel een veerpotenset.
Want zoals hij nu is vind ik hem toch wat te hoog.

Die JCW mag ook een schroefsetje krijgen hoor, wordt ie alleen lekkerder van

Gebeurt bij veel dealers/merken/... dat er zulke dingen niet fabriek-af gemonteerd worden

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk je vandaag even "in het echt" onmoet te hebben Chris! Hele mooie Clubman heb je. ben benieuwd hoe de verlaging je bevalt en of je 16mm spacers aanlopen aan de achterzijde.
Ik ben even zo vrij om het resultaat van de verlaging hier alvast te posten

Ben ook heel benieuwd naar je velgen
Ik zie je de 10 april!
Ik ben even zo vrij om het resultaat van de verlaging hier alvast te posten

Ben ook heel benieuwd naar je velgen

Ik zie je de 10 april!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bilstein B16 

MINI Dubman '07 PureSilver

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat ziet er goed uit!
en gaaf om die twee dikke fietsen naast elkaar te zien
en gaaf om die twee dikke fietsen naast elkaar te zien

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- CHRIS_GiX
- Mod virus alert!
Bericht
Insgelijks Rob. Het was leuk jou en Peter ontmoet te hebben.
Was ook zeer gecharmeerd over Klaas en zijn team. Zij hebben perfect werk geleverd.
Heb gisterenavond mijn twee oudste dochters naar zwemles gebracht, en ze moesten achterin.
Het lijkt wel een mirakel want niets raakt! Werkelijk ongelooflijk. Wat ik wel moet verwijderen in de lip onderaan de voorbumper. Dat stuk dat zo verticaal naar beneden hangt. Maar voor de rest alles kits.
Moet wel zeggen dat hij nu rijdt als een trein. Ga toch overwegen eerst de grote remmen te steken.
Was nogal snel thuis als je begrijpt wat ik bedoel. En in remkracht kwam ik toch iets tekort.
Ik zend nog enkele andere beelden. Kwaliteit is niet perfect, maar ga wel dit weekend proberen wat andere plaatjes te schieten.
Kijk echt uit naar 10 april voor de rollenbank en om nog wat leuke mensen te ontmoeten en wat te lullen over onze wagens.
Mijn vrouw wordt er thuis toch zot van. Vandaar.
Tot binnenkort, en alvast bedankt aan iedereen voor de leuke reacties.
Chris

Was ook zeer gecharmeerd over Klaas en zijn team. Zij hebben perfect werk geleverd.
Heb gisterenavond mijn twee oudste dochters naar zwemles gebracht, en ze moesten achterin.
Het lijkt wel een mirakel want niets raakt! Werkelijk ongelooflijk. Wat ik wel moet verwijderen in de lip onderaan de voorbumper. Dat stuk dat zo verticaal naar beneden hangt. Maar voor de rest alles kits.
Moet wel zeggen dat hij nu rijdt als een trein. Ga toch overwegen eerst de grote remmen te steken.
Was nogal snel thuis als je begrijpt wat ik bedoel. En in remkracht kwam ik toch iets tekort.
Ik zend nog enkele andere beelden. Kwaliteit is niet perfect, maar ga wel dit weekend proberen wat andere plaatjes te schieten.
Kijk echt uit naar 10 april voor de rollenbank en om nog wat leuke mensen te ontmoeten en wat te lullen over onze wagens.
Mijn vrouw wordt er thuis toch zot van. Vandaar.
Tot binnenkort, en alvast bedankt aan iedereen voor de leuke reacties.
Chris

- CHRIS_GiX
- Mod virus alert!
Bericht
Heb gelukkig dit weekend nog de tijd gevonden om de Clubman te wassen en te fotograferen.
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben hoe hij er nu bij staat.
Ga met de nieuwe Tenzo velgen nog wat wachten en voorrang geven aan de JCW reminstallatie.
Tot binnenkort.
grts,
Chris

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben hoe hij er nu bij staat.
Ga met de nieuwe Tenzo velgen nog wat wachten en voorrang geven aan de JCW reminstallatie.
Tot binnenkort.
grts,
Chris

Onze sponsors