Peter's BMW E60 523i...advies please
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ah...lol
Die heb ik nog niet binnen. Hopelijk komende week en dan even tijd vinden om met 320d te klussen...
Die heb ik nog niet binnen. Hopelijk komende week en dan even tijd vinden om met 320d te klussen...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
jah...ik heb destijds ook de lichtringen van mn MINI laten spuiten bij een schade bedrijf...wat heb jij betaald voor dat ding? zie rond de 200$ staan?
zal hier wel rond de 200 in euro zijn?
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... c&start=75Maaij schreef:Peter: Hebt je nog foto's van je witten AE? Gave bak!
- BB-Tjai
- One wheel wonder
Bericht
het is alweer een tijdje geleden...als ik me goed herinner ergens tussen de 120-150 euro ongespotenGreyCooperS schreef:jah...ik heb destijds ook de lichtringen van mn MINI laten spuiten bij een schade bedrijf...wat heb jij betaald voor dat ding? zie rond de 200$ staan?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Gezien de laatste "discussies" misschien niet helemaal op zn plaats (anders mag deze post weg, Berthil) maar we hebben inmiddels een aardige verzameling BMW rijders op het forum..
Greg
Maaj
Mats
BigD (als die op tijd geleverd wordt)
320d Touring
BB-tjal
BlueBeemer5
en nog wat anderen...
Zou ik durven voorstellen om een sub-groepje te vormen in Breda
Greg
Maaj
Mats
BigD (als die op tijd geleverd wordt)
320d Touring
BB-tjal
BlueBeemer5
en nog wat anderen...
Zou ik durven voorstellen om een sub-groepje te vormen in Breda

- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Van mij hoeft deze post niet weg en jij nog minder
De beslissing over onze 1-serie valt in september, dus dat duurt nog ff en hangt af wat we voor onze PW krijgen om de Countryman, Cooper D 4ALL, naar onze wens te kunnen bekostigen. Die vliegt over de 40 en voor dat geld heb je een hele leuke 1 serie.

De beslissing over onze 1-serie valt in september, dus dat duurt nog ff en hangt af wat we voor onze PW krijgen om de Countryman, Cooper D 4ALL, naar onze wens te kunnen bekostigen. Die vliegt over de 40 en voor dat geld heb je een hele leuke 1 serie.
Onze sponsors