Greg's BMW 3-Touring ///M '10 ---> THE END! p33! :'(
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ Jack, en jou heb ik niet gezien! Waar reed je mee?
volgende keer toeteren he!!
De foto's van de wrap staan HIER online op de website van CamShaft...
Picture overload...
Het leuke aan de kleur is dat ze echt heel verschillend is naargelang de lichtinval. Hier op de website heeft ze een paarse schijn, maar in het echt is ze soms ook echt heel donkergrijs...
Verder kan ik wel zeggen dat ze goed werk hebben geleverd wat het plakken betreft, natuurlijk vind je altijd onvolmaaktheden, maar dat is niet te vermijden denk ik!
Ik ben ook extreem kritisch lol 
Nog 1 dag voor alweer een nieuwe mod

De foto's van de wrap staan HIER online op de website van CamShaft...

Het leuke aan de kleur is dat ze echt heel verschillend is naargelang de lichtinval. Hier op de website heeft ze een paarse schijn, maar in het echt is ze soms ook echt heel donkergrijs...
Verder kan ik wel zeggen dat ze goed werk hebben geleverd wat het plakken betreft, natuurlijk vind je altijd onvolmaaktheden, maar dat is niet te vermijden denk ik!

Nog 1 dag voor alweer een nieuwe mod

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
jammer joh, want er staan daar erg mooie plaatjesjbcola schreef:Die site draait niet om mijn MAC

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- modena
- Be Mini
Bericht
Ik was met mijn S5 maar die valt niet op he 
Is maar een doorsnee audi
Kom vrijdag misschien ook even naar de mac meet, mag ik dan mijn audi naast de jouwen zetten
Jack

Is maar een doorsnee audi

Kom vrijdag misschien ook even naar de mac meet, mag ik dan mijn audi naast de jouwen zetten

Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat ziet er echt super vet uit! 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Ok cool Jack, dan zien we jou ook weer even! Ik dacht idd een zwarte S5 te hebben gezien, zal jij wel zijn geweest dan!modena schreef:Ik was met mijn S5 maar die valt niet op he
Is maar een doorsnee audi![]()
![]()
Kom vrijdag misschien ook even naar de mac meet, mag ik dan mijn audi naast de jouwen zetten![]()
Jack

Haha thx... Maargoed, hij is ook niet perfect hoor, maar de onvolmaaktheden gaan ze niet op de site zetten natuurlijkCooperS-lightningblue schreef:Mooiste wrap die ik ooit heb gezien. Tot in de details!

Wat de prijs betreft moet je ff naar hen mailen, hangt af van je auto denk ik, en ook of je ook de deuren meewilt... Een Z is geen 3 touring he dus dat is wat minder werk denk ik...tysie schreef:Dat ziet er moddervet uit!!!!!!
Ik ben zwaar aan het overwegen dat ook met de Z te doen, mag ik vragen wat het ongeveer kost?

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
Onze sponsors