Mooie pics quattro, vooral een goed model voor de foto, bij die laatste pic vind ik de achtergrond wel storend
Sharing pictures
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ wim, Ik had het denk ik cooler gevonden moest je in achteruit gereden hebben en op die plaats tot stilstand was gekomen. Dan had je ook die lijnen in je foto en had zou de mini er denk ik meer uit komen. Maar mooie foto 
Mooie pics quattro, vooral een goed model voor de foto, bij die laatste pic vind ik de achtergrond wel storend
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Naast de tower bridge .. en even 100 meter door lopen en dan had je bij me zus op de koffie gekuntMiniBeardie XL schreef:Mooie foto's![]()
Die eerste komt me bekend voor.
Heb bijna dezelfde, alleen is deze iets eerder genomen, 1996![]()
Is een scan van een dia. Hangt al 12 jaar als foto hier in de gang
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht
Oscar was er wat meer recentelijk
In 1996 ook al?ducks schreef:Naast de tower bridge .. en even 100 meter door lopen en dan had je bij me zus op de koffie gekunt
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Dan heeft ze een top locatie, zo aan de Thames.
Nice...
Yup met 'oud & nieuw" 2010.MiniBeardie XL schreef:In 1996 ook al?ducks schreef:Naast de tower bridge .. en even 100 meter door lopen en dan had je bij me zus op de koffie gekunt![]()
Dan heeft ze een top locatie, zo aan de Thames.
Nice...

- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
wat een leuke clubman is dat Berry! 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Is eigenlijk een Mini Van en geen Clubman.. 
De Clubman in de classic was beschikbaar in hatch en in "estate". Had een veel hoekiger front dan de gewone classic en beschikte meestal over een stevige 1275, geloof ik.
Heb me er ooit in verdiept, maar ben er niet ver mee geraakt
We hadden ooit een Clubman Estate!
De Clubman in de classic was beschikbaar in hatch en in "estate". Had een veel hoekiger front dan de gewone classic en beschikte meestal over een stevige 1275, geloof ik.
Heb me er ooit in verdiept, maar ben er niet ver mee geraakt
Onze sponsors