Mijn Mini ( complete history op p. 1 ) Airco gerepareerd!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
x2GeoBem007 schreef:Kzou jouw velgen in het wit leuker vinden dan deze
Of minstens upgraden naar 17"
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Misterman
- Be Mini
Bericht
Mmmm... setje S spokes... 400 EU, setje banden 700 EU, terwijl mn bandjes nog goed zijn.....
Ik denk dat ik van de zomer een weekje ga plamuren, schuren, spuiten en polijsten... en fietsen :-S.... Leuk projectjes toch? Vind mn huidige velgjes namelijk opzich erg mooi! 17" S spokes is wel een drom, maar om daar nou weer rond de 1000 EU voor te lappen....
Ik denk dat ik van de zomer een weekje ga plamuren, schuren, spuiten en polijsten... en fietsen :-S.... Leuk projectjes toch? Vind mn huidige velgjes namelijk opzich erg mooi! 17" S spokes is wel een drom, maar om daar nou weer rond de 1000 EU voor te lappen....
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
16" vindt ik echt te klein...beetje noodmaatje...
Mag ik er nog eentje uit de oude doos posten
Gewoon het ff het velgen topic in de gaten houden...setje 17" met goede bandjes hoeft dan echt geen 1000,- te kosten hoor..chrisvanbeers schreef: 17" S spokes is wel een drom, maar om daar nou weer rond de 1000 EU voor te lappen....

16" vindt ik echt te klein...beetje noodmaatje...
Mag ik er nog eentje uit de oude doos posten

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Peter: Lekkere foto ook wel met je halve bumpert
Ennuh.. wat heb jij nou op je dak zitten van je avatar
Strakke Mini hoor Chris, en ik zou ook voor 17" gaan!
Wat Peter zegt, houd het velgen topic in de gaten en er komt vast wat langs!

Ennuh.. wat heb jij nou op je dak zitten van je avatar

Strakke Mini hoor Chris, en ik zou ook voor 17" gaan!
Wat Peter zegt, houd het velgen topic in de gaten en er komt vast wat langs!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Op M.P staat een setje s-spokes (origineel Mini) ,,, vr.prijs 200 euro zonder banden dat wel ..
Maar voor een honderd of 5 zou het er wel onder moeten kunnen zitten met nieuwe banden ..
Vindt die velgen die je nu hebt eigenlijk net te klein , maar voor een wintersetje zijn ze weer wel O.K ..
O en ik heb het al eens eerder gezegt volgens mij , lose the side stripes !!
Maar voor een honderd of 5 zou het er wel onder moeten kunnen zitten met nieuwe banden ..
Vindt die velgen die je nu hebt eigenlijk net te klein , maar voor een wintersetje zijn ze weer wel O.K ..
O en ik heb het al eens eerder gezegt volgens mij , lose the side stripes !!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors