Achterruitenwisserverdwijntruc
- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
Achterruitenwisserverdwijntruc
Ik was vandaag vrij dus denk ik ga mijn auto wassen. Eerst zelf de velgen schoongemaakt en toen door de wasstraat, daarna stofzuigen. Thuis in de garage wil ik beginnen met de meguiars, zie ik opeens dat mijn achterruitenwisser is afgebroken. Hij hing alleen nog aan een veertje. Helaas was het al te laat om terug te gaan, maar wel balen. Was net een nieuwe wasstraat van Loogman.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik rij met geen enkele auto meer door een wasstraat. Er gaat of wel iets stuk of ik heb wasvlekken of weet ik het!
iDD...... gruwel uitvinding
iDD...... gruwel uitvinding
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
kwiebel helemaal mee eens.
ik was de mini's altijd met de hand.
de classic in de winter zelfs elke dag of elke 2 dagen in de garage.
alleen als ik hem ff wil schoonmaken wil ik wel eens naar zn afspuit plaats gaan..maar dan wel waar ik weet waar de borstel schoon is.
dit komt gemiddeld 1x per half jaar voor..
er gaat toch niks boven met de hand wassen.....afdrogen en in de was zetten
zonde van je ruitenwisser..maar is niet anders
groetjes
pjé(eat)
ik was de mini's altijd met de hand.
de classic in de winter zelfs elke dag of elke 2 dagen in de garage.
alleen als ik hem ff wil schoonmaken wil ik wel eens naar zn afspuit plaats gaan..maar dan wel waar ik weet waar de borstel schoon is.
dit komt gemiddeld 1x per half jaar voor..
er gaat toch niks boven met de hand wassen.....afdrogen en in de was zetten
zonde van je ruitenwisser..maar is niet anders
groetjes
pjé(eat)
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Get , jammer zeg
Voor mij ook nooit wasstraat. Je haalt de "wasstraat- auto "er zo tussen uit.
Als je voorganger een lekkere zandbus is, krijg je van die mooie swirls in je lak. Ik ben trouwens zo klaar heb maar een halve auto.
Lekker met de hand, vind het nog leuk ook en kan zo hier en daar nog eens goed inspecteren welke delen extra aandacht behoeven met X-scratch etc.

Voor mij ook nooit wasstraat. Je haalt de "wasstraat- auto "er zo tussen uit.
Als je voorganger een lekkere zandbus is, krijg je van die mooie swirls in je lak. Ik ben trouwens zo klaar heb maar een halve auto.

Lekker met de hand, vind het nog leuk ook en kan zo hier en daar nog eens goed inspecteren welke delen extra aandacht behoeven met X-scratch etc.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Inderdaad met de hand wassen! Met name auto's die een uni-laklaag hebben behoren met de hand gewassen te worden. Metallic-lakken zijn iets sterker, maar Henk en ik hebben toch eens een Indy Blue Cooper zien staan blinken in d zon die vol met cirkeltjes zat van de wasstraat.
- ParklanePieter
- Nieuwsgierig
Bericht
Balen! Ik ga ook altijd naar Loogman. Een super-textiel wassstraat waar je auto juist geen 'swirls' van oploopt!
Waren ze vergeten het plastic hoesje erover te doen?
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Is deze laklaag kwetbaarder als een metallic?

Hoezo leg eens uit?Mini Poeper schreef:die een uni-laklaag hebben behoren met de hand gewassen te worden.
.
Is deze laklaag kwetbaarder als een metallic?

- kaya
- Mod virus alert!
Bericht
Ja bij mijn minidealer om de hoek, maar nou je het zegt het plastic hoesje zat er niet omheen.ParklanePieter schreef:Balen! Ik ga ook altijd naar Loogman. Een super-textiel wassstraat waar je auto juist geen 'swirls' van oploopt!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jep, voor onze auto's ook nooit een autowasstraat! IDD heeft gelijk, er gaat altijd wel iets naar de maan als je er vaak genoeg doorheen gaat.

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is stevig balen maar wij doen 'm ook niet door de wasstraat. Lekker afspuiten in de wasbox en daarna met het handje de MINI verwennen 
De wasstraat bezoek ik wel met de andere auto...maar dat is gewoon een vervoermiddel ;-)

De wasstraat bezoek ik wel met de andere auto...maar dat is gewoon een vervoermiddel ;-)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- blackmamba
- Nieuwsgierig
Onze sponsors