Doe er wat aan... buiten de kwaliteit van de foto's is er weinig veranderd op één jaar met je Mini...
misschien van meet af aan te mooi...

Zeg ik dat ik hem weg wil?mushrop schreef:Uitgekeken zegt 'ieHoe kan je nou uitgekeken raken op die dikke Dooper?!
Kom aan, beetje creatief zijn en er zijn vast nog wel wat leuke mod's die je kan doen. Maar zeker niet wegdoen Geo!
Pfjieuw! Ik schrok even....GeoBem007 schreef:Zeg ik dat ik hem weg wil?
Ik ben uitgekeken op de huidige stijl, maar dat gaat allemaal veranderen na de Paasvakantie. Andere velgjes, paar mods wijzigen, ..
Nieuwe stijl is een groot woord. Stijl blijft eigenlijk, gewoon een paar dingen wijzigen om er een nieuwe frisse look aan te gevenmushrop schreef:Pfjieuw! Ik schrok even....GeoBem007 schreef:Zeg ik dat ik hem weg wil?
Ik ben uitgekeken op de huidige stijl, maar dat gaat allemaal veranderen na de Paasvakantie. Andere velgjes, paar mods wijzigen, ..![]()
Goed dat je 'm houdt, ben benieuwd naar je nieuwe stijl
Goedkoper vind je niet in België..WimS schreef:hahaha geweldig pomp van het volk
Mooie pics weer hoor
GeoBem007 schreef:Zeg ik dat ik hem weg wil?mushrop schreef:Uitgekeken zegt 'ieHoe kan je nou uitgekeken raken op die dikke Dooper?!
Kom aan, beetje creatief zijn en er zijn vast nog wel wat leuke mod's die je kan doen. Maar zeker niet wegdoen Geo!
Ik ben uitgekeken op de huidige stijl, maar dat gaat allemaal veranderen na de Paasvakantie. Andere velgjes, paar mods wijzigen, ..
Daarnet even naar buiten geweest, ff tanken en een klein shootje gedaan. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
Onze sponsors