18 april 2010:Tunnelcruise A'dam 2010 | Al 43 Mini's!!!!!!!!
- patrick1976
- Mod virus alert!
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
super leuk idee 
ik wil zeker mee!!
licht alleen aan een paar puntjes...
1 of de mini er is... (word half mei geleverd, dus dat zal waars net niet gaan lukken) als dit wel zo is, dan zorg ik er voor dat me pa en ik mee komen.
en anders heb ik al een aanbod van Patrick gehad dat ik in zijn mini mee mocht rijden
2 of de datum schikt... vrijdagavond moet ik helaas voor racechinees spelen (bezoging) en op zaterdag ben ik altijd aan de hockey.... zondag zou voor mij dus een mooie dag zijn...
voor zover bekend kan ik wel mee de 18e..

ik wil zeker mee!!

licht alleen aan een paar puntjes...
1 of de mini er is... (word half mei geleverd, dus dat zal waars net niet gaan lukken) als dit wel zo is, dan zorg ik er voor dat me pa en ik mee komen.
en anders heb ik al een aanbod van Patrick gehad dat ik in zijn mini mee mocht rijden

2 of de datum schikt... vrijdagavond moet ik helaas voor racechinees spelen (bezoging) en op zaterdag ben ik altijd aan de hockey.... zondag zou voor mij dus een mooie dag zijn...
voor zover bekend kan ik wel mee de 18e..

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
ik zie geen tijdstip genoemd, gok dat we eea overdag willen doen...hmm zal je net zien moet ik een derby spelen tegen Knollendam
liefst einde van de middag

liefst einde van de middag

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mochten jullie nog een fijn stukje weg willen meepakken, een weg waar iemand alvast kan staan voor filmopnames/foto's, neem dan de bosbaan even op in de route.
Ik wil daar wel klaarstaan met apparatuur (op een vluchtheuvel ofzo) en dan 1 voor 1 langs rijden.
Dan aan het einde keren, voor nog een run of mogelijkheid foto's te nemen van iedereen.
De bosbaan is een lang recht stuk weg van ruim 2 kilometer, als we vanaf A9 komen begint deze nog met een fijn kronkelweggetje door het Amsterdamse Bos.
Ik wil daar wel klaarstaan met apparatuur (op een vluchtheuvel ofzo) en dan 1 voor 1 langs rijden.
Dan aan het einde keren, voor nog een run of mogelijkheid foto's te nemen van iedereen.
De bosbaan is een lang recht stuk weg van ruim 2 kilometer, als we vanaf A9 komen begint deze nog met een fijn kronkelweggetje door het Amsterdamse Bos.
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

qua tijdstip ben ik even OVB, ook al heb ik mijn nichtje belooft dat ze mee mag.....
- turbootje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het was vorige keer echt hardstikke leuk, dus zet ons er maar bij hoor!
Grtz
Karin
Vorig jaar waren de winkels niet open..misschien dit jaar meer geluk?!MINIchica schreef:Hahaha dit moet vast een giller zijn, gaan we dan ook even een tussenstop maken in de PC shopstraat?![]()
Grtz
Karin
Onze sponsors