Mini degelijkheid.. NOT!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
De uitlaat heb ik los gekregen door er flink wat vaseline-spray op te spuiten en met de verfbrander verhitten! Dan denk je misschien: Dan zet toch alles uit, ja dat klopt, maar de moer zet meer uit dan de bout, hoppa!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, gister gelezen toevallig! In een technisch boekje van Delft. Ja, dat is het voordeel van in Delft gestudeerd te hebben. Ik heb er een half jaar gezeten en krijg nog steeds elke week het Technisch Weekblad!! Erg leuk om te lezen.horn schreef:Techneut!henkietenk schreef:Dan denk je misschien: Dan zet toch alles uit, ja dat klopt, maar de moer zet meer uit dan de bout, hoppa!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En toen ging 'ie geneeskunde studeren...henkietenk schreef:Haha, gister gelezen toevallig! In een technisch boekje van Delft. Ja, dat is het voordeel van in Delft gestudeerd te hebben. Ik heb er een half jaar gezeten en krijg nog steeds elke week het Technisch Weekblad!! Erg leuk om te lezen.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind het geen verkeerde keuze, maar wel een heel verschil.Ivo schreef:Hele goede keuzeMini Poeper schreef: En toen ging 'ie geneeskunde studeren...![]()
.
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
.
Mag ik het dan hebben
Dan heeft ie dat technisch boekje zeker niet meer nodigMini Poeper schreef:En toen ging 'ie geneeskunde studeren...henkietenk schreef:Haha, gister gelezen toevallig! In een technisch boekje van Delft. Ja, dat is het voordeel van in Delft gestudeerd te hebben. Ik heb er een half jaar gezeten en krijg nog steeds elke week het Technisch Weekblad!! Erg leuk om te lezen.![]()

Mag ik het dan hebben

- Helenk
- Be Mini
Bericht
Ervaring op onze tjalk dat RVS bouten getapt in het gewone ijzer juist extra vast gaan zitten, soms niet meer los te krijgen.
RVS is minder elastisch breekt eerder dan gewoon staal.
Bij spruitstuk telt ook de hitte nog, zelfde uitzettings coëfficiënt.
Mijn vader had vroeger een Austin Glider 1300GT (de originele cooper motor), na elke langere snelle rit kon je het spruitstuk weer vast zetten, engelse maten!
. Stond overigens bijna elke week in de garage (1967!).
Onze landrover houdt ook wel van een garage bezoekje, maar meestal is de software het probleem. Wordt keurig gehaald. Gelukkig is Mini dealer vlakbij LR dealer, kunnen we het combineren......hoop het niet!
Ik heb overigens twee jaar Delft gedaan en toen pas de medische richting in gegaan. Geen slechte keuze.
RVS is minder elastisch breekt eerder dan gewoon staal.
Bij spruitstuk telt ook de hitte nog, zelfde uitzettings coëfficiënt.
Mijn vader had vroeger een Austin Glider 1300GT (de originele cooper motor), na elke langere snelle rit kon je het spruitstuk weer vast zetten, engelse maten!

Onze landrover houdt ook wel van een garage bezoekje, maar meestal is de software het probleem. Wordt keurig gehaald. Gelukkig is Mini dealer vlakbij LR dealer, kunnen we het combineren......hoop het niet!

Ik heb overigens twee jaar Delft gedaan en toen pas de medische richting in gegaan. Geen slechte keuze.
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
Off Topic
ik heb 1 jaar TU delft gedaan en ben nu in de medische wereld terecht gekomen (UU). Tis hier veel leuker
Overigens nooit een boekje gekregen van ze...[/off topic]
Ik vind die MINI wel in orde qua degelijkheid, alle auto's hebben wat, tis niet zo dat problemen alleen bij franse of japanse auto's voorkomen. Volgens mij kan men wel een probleemloze wagen maken maar zou dat niet betaalbaar en/of rendabel zijn. Als ze spaceshuttles kunnen maken die naar de maan vliegen zonder uit elkaar te vallen

Ik vind die MINI wel in orde qua degelijkheid, alle auto's hebben wat, tis niet zo dat problemen alleen bij franse of japanse auto's voorkomen. Volgens mij kan men wel een probleemloze wagen maken maar zou dat niet betaalbaar en/of rendabel zijn. Als ze spaceshuttles kunnen maken die naar de maan vliegen zonder uit elkaar te vallen

- Braspenning Racing
- Mod virus alert!
Onze sponsors