Hallo allemaal,
Ben sinds 2 weken de trotse bezitter van een Copper van 07-2002.
Ziet er toppy uit, behalve het vocht in mijn linker achterlicht...........
Iemand een oplossing?????
Moet er een nieuwe kap op? een nieuwe unit?
Andere oplossingen??
Alvast bedankt!!
Groetjes, Siegrid
Vocht in achterlicht
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
sowieso veel auto's denk ik... lupo's hebben dit ook in de koplampen, en zelfs volvo's (s80) hebben vocht in de koplampen... wordt vaak opgelost met een druppel sillicone maar dan moet er dus wel een lek zitten, zal bij nieuwe mini's niet het geval zijn lijkt me.. wellicht constructiefoutje? 

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij de stadslichten zitten er verstelbare dopje op de unit zodat het vocht/damp eruit kan. Bij de achterlichten zal dit ook wel zijn (heb ze in mijn handen gehad, maar weet het niet meer zeker. Er zit bij mij een spinnentje van een halve cm in, dus het zal wel open staan. Kijk hier even naar en trek deze dopje iets verder uit, zodat er lucht in komt.
Zelf heb ik ook wel eens een vochtige waas in mijn achterlichten en deze gaat vanzelf over, geen last van verder.
Zelf heb ik ook wel eens een vochtige waas in mijn achterlichten en deze gaat vanzelf over, geen last van verder.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://www.mini2.com/forum/first-genera ... uster.html
Zit er vloeistof in? Of een lichte condens-waas?
Als je 'm toch gaat drogen kun je tegelijk kijken of die condens-gaatjes open zijn.
Zit er vloeistof in? Of een lichte condens-waas?
Als je 'm toch gaat drogen kun je tegelijk kijken of die condens-gaatjes open zijn.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors