Hallo allemaal,
Hierbij zal ik me zelf even voorstellen. Mijn naam is Han. Voor mijn vrouw Ingeborg hebben we net een Mini Cooper cabrio aangeschaft. Omdat we tegen de Belgische grens (Zeeuws-Vlaanderen) aan wonen hebben we ook in België naar een Mini gezocht en er daar één gekocht. Kleur zwart met 5-star Bullet velgen en half leer. 49.500km op de teller en van de eerste eigenaar. RDW-keuring staat voor komende week gepland.
Tegelijk een paar vraagjes welke ik niet via de zoekfunctie kon vinden (kan ook mijn onhandigheid zijn).
Is er een site of iemand waar je aan de hand van het chassisnummer de extra's (accessoires) kunt vinden waarmee de Mini is uitgerust. Voor mij is dat o.a. belangrijk voor de invoer. Ik weet o.a. niet of het een Chili of een Pepper is (vermoedelijk een Chili) naar voor de BPM is het wel makelijk daar zeker van te zijn. Een Mini-dealer hebben we niet meer in de buurt, vandaar de zoektocht naar een wat algemenere plaats.
Helaas hebben een paar velgen ook stoeprandschade en zou ik deze willen vervangen door exemplaren zonder schade. Dus mocht iemand er nog één of twee hebben liggen of weten waar ik er kan vinden. Hou ik me aanbevolen.
Foto's volgen zodra de Mini tip top in orde staat.
Groeten,
Han
Nieuw: HJCabrio
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Han.
De accessoirelijst moet je toch bij BMW/Mini opvragen a.d.h.v. je chassisnummer, dat doet de RDW ook. Volgens mij heeft een Pepper geen xenon verlichting en Chili wel maar het kan altijd zijn dat men er dat bij heeft genomen. De paketten kunnen ook per land verschillen.
Misschien heeft er iemand velgen voor je maar dan zou het wel handig zijn om te weten welke het zijn.
Veel plezier hier en tot meets
De accessoirelijst moet je toch bij BMW/Mini opvragen a.d.h.v. je chassisnummer, dat doet de RDW ook. Volgens mij heeft een Pepper geen xenon verlichting en Chili wel maar het kan altijd zijn dat men er dat bij heeft genomen. De paketten kunnen ook per land verschillen.
Misschien heeft er iemand velgen voor je maar dan zou het wel handig zijn om te weten welke het zijn.
Veel plezier hier en tot meets

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
wlkom 
leuke mini heb je daar
en zoals gezegd; die velgen vind je wel in het 'velgen en banden te koop' topic;)

leuke mini heb je daar

en zoals gezegd; die velgen vind je wel in het 'velgen en banden te koop' topic;)
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom
!
Goeie keus om voor een MINI te gaan
! Je kan niet o.b.v. wat er allemaal op je MINI zit met zekerheid zeggen welk pakket je hebt, want je kan een Pepper met wat extra opties net zo luxe als een Chili maken. Extra's die een Chili onder andere standaard heeft t.o.v. een Pepper zijn half leren sportstoelen, een driespaaks leren sportstuur en 16" lichtmetalen velgen i.p.v. 15" (jij hebt optionele 17" velgen). Xenon zit in beide gevallen niet standaard in deze paketten (alleen bij een Cooper S). Het lijkt me het meest waarschijnlijk dat jullie een Chili hebben gekocht.
Succes met het invoeren en keuren!

Goeie keus om voor een MINI te gaan

Succes met het invoeren en keuren!

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Gefeliciteerd met jullie nieuwe MINI.. Stuur mij maar even een PM met het chassisnummer van de MINI, dan kan ik zo opzoeken wat er allemaal extra op de MINI zit.. En met welk pakket de MINI is uitgerust.
- hjcabrio
- Nieuw Lid
Bericht
Hallo,
Bedankt voor de leuke reacties. Het is zeker de bedoeling om in de toekomst naar een meeting of een rit te komen.
De velgen zijn 17" inch 5-star Bullet velgen (althans dat is de benaming welke ik telkens tegenkom) Voor zover ik heb kunnen vinden zijn die er maar in één breedtemaat en met maar één ET-waarde. Het zijn zilverkleurige. Wel heb ik ook al de zwarte met gepolijste rand gezien.
@ Let's MINI: PM komt er aan.
Bedankt voor de leuke reacties. Het is zeker de bedoeling om in de toekomst naar een meeting of een rit te komen.
De velgen zijn 17" inch 5-star Bullet velgen (althans dat is de benaming welke ik telkens tegenkom) Voor zover ik heb kunnen vinden zijn die er maar in één breedtemaat en met maar één ET-waarde. Het zijn zilverkleurige. Wel heb ik ook al de zwarte met gepolijste rand gezien.
@ Let's MINI: PM komt er aan.
- hjcabrio
- Nieuw Lid
Bericht
Let´s MINI heel hartelijk bedankt voor de goede service echt top.
Groetjes,
Han
Let's MINI schreef:Gefeliciteerd met jullie nieuwe MINI.. Stuur mij maar even een PM met het chassisnummer van de MINI, dan kan ik zo opzoeken wat er allemaal extra op de MINI zit.. En met welk pakket de MINI is uitgerust.
Let´s MINI heel hartelijk bedankt voor de goede service echt top.
Groetjes,
Han
Onze sponsors