Well first thing first, we need to line you up with a solid photoshoot.. you got any Grade A photographers over there that would be willing to shoot to get their name out on the homepage? They will get full credit and will be considered a guest photographer for StanceWorks.
Next will be a short bio on the car and what not. Let's tackle the photoshoot first. If you don't have any suggestions, we will see what we can do to network and find one. Let me know. Stoked Maurice!
ik heb hem al in de google vertaler gegooit dus ik weet wel ongeveer wat er staat maar weet iemand een goeie fotograaf die dat zou willen doen?
Er zijn genoeg mensen hier op't forum die kunnen shooten natuurlijk, maar een proper shoot wordt natuurlijk gedaan door echte mensen
Dick heeft een shoot gehad van Zjeroom (ofzoiets? ) en dan is er nog die gast waar zowel Mario als Greg een shoot van hebben gehad, die stonden dan achteraf ook in een MINI-blad.
Nuja, als je iemand kan vinden die meer in de "stanced"-scene zit, dan gaat die ook wel blij zijn met de credits op StanceWorks..
van de week apk gehad dus de spacers konden erop
toen ik ze erop had dacht ik ik moet gewoon meer ruimte hebben om en laag en breed te blijven rijden.
daarom heb ik een randje van de wielkastranden en wielkast af gedremelt.
het linker gedeelte heb ik erop gelaten omdat hij daar nooit aanloopt en als je dat
weg zou halen zou die "open staan"
hier kun je goed zien hoeveel meer ruimte ik nu heb.
de onderste foto is zelfs nog met 0.5cm meer verlaging:
uiteindelijke specs zijn nu et15 met 5.5cm verlaging.
ik heb er mee gereden en heb totaal geen aanloop
binnenkort update achterbumper
Laatst gewijzigd door maus105 op 08 apr 2010, 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.