Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lekker hardcore ja, maar wetende hoe je alles uitgepluisd hebt om alleen maar het beste te hebben op je mini, vind ik die panelen toch wel erg afsteken
. No offence maar op mijn golfje die ik had om mee rond te crossen had ik precies hetzelfde gedaan
, dan vind ik dat voor een auto van dit kaliber toch niet passen?

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De voorkant heb ik echter 1 cm omhoog geschroefd want ik kwam op de Ring op 2 plekken aan de voorkant net wat veerweg te kort. Ik heb ook de voorkant wat stugger ingesteld want de Mini duikt hier teveel naar mijn zin:
Ik denk dat je best gelijk hebt voor wat de achterkant betreft aangezien die zware accu daar weg is en de R56 uitlaat is ook lichter. De benzinetank is hier trouwens wel bijna leeg. De diffusor werkt ook beter als de achterkant wat lager is.werner schreef:Hij is nu zo licht geworden dat ie nog weer wat kan zakken
De voorkant heb ik echter 1 cm omhoog geschroefd want ik kwam op de Ring op 2 plekken aan de voorkant net wat veerweg te kort. Ik heb ook de voorkant wat stugger ingesteld want de Mini duikt hier teveel naar mijn zin:

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De lichtgewicht accu ontlaad niet als je hem loskoppeld. Ideaal dus voor winterstalling.
Helemaal geen problemen bij het starten vandaag.
Als je hem aangekoppeld laat is hij sneller leeg dan een normale omdat de lichtgewicht minder capaciteit heeft.
Even je auto wassen en 3 uur de muziek aan laten staan kan niet.
Helemaal geen problemen bij het starten vandaag.
Als je hem aangekoppeld laat is hij sneller leeg dan een normale omdat de lichtgewicht minder capaciteit heeft.
Even je auto wassen en 3 uur de muziek aan laten staan kan niet.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Deurpanelen zijn stoer geworden hoor Berthil. 

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Woensdag naar de Ring, is open van 17.15 t/m 19.30
Als het om 15.00 niet regent op de Ring webcam als ik ga vertrekken.
Transponder ophalen en achter elkaar de volledige tijd knallen
Donderdag naar de monteur voor wat kleine dingetjes (o.a. MTH spruitstuk terug plaatsen) en misschien daarna weer naar de Ring als hij op tijd klaar is.
Vandaag nog een stukje als test gereden en ik weet nu ook waarom het te snel te hard gaat in de Blauwe. De pre-facelift overbrenging is echt een stuk langer dan de facelift overbrenging van de Cabrio. Ik rij op gehoor en bij hetzelfde aantal toerentallen gaat het echt een stuk harder in de Blauwe
Als het om 15.00 niet regent op de Ring webcam als ik ga vertrekken.
Transponder ophalen en achter elkaar de volledige tijd knallen

Donderdag naar de monteur voor wat kleine dingetjes (o.a. MTH spruitstuk terug plaatsen) en misschien daarna weer naar de Ring als hij op tijd klaar is.
Vandaag nog een stukje als test gereden en ik weet nu ook waarom het te snel te hard gaat in de Blauwe. De pre-facelift overbrenging is echt een stuk langer dan de facelift overbrenging van de Cabrio. Ik rij op gehoor en bij hetzelfde aantal toerentallen gaat het echt een stuk harder in de Blauwe

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik heb er bovendien in geïnvesteerd om er dit mee te kunnen doen als eindddoel (meters na 2.10 min.). Die kilo voor de meters zal het verschil vast niet maken.
Ultimate goal is zo'n ronde met meters op de Ring onder de 8.30 min of nog beter
Dat kan meestal alleen als de ECU ook vervangen wordt. En dan ga je veel andere functionaliteit missen waardoor de auto niet meer door de APK keuring komt. Het hele dashboard er uit mag ook niet, een auto voor de Ring moet nu eenmaal street-legal zijn. Jou ga ik met de Clio niet tegenkomen op de Ringricktolboom schreef:Berthil is zo'n dashboard vol met meters niet hartstikke zwaar?![]()
laat een mooi carbon dash met 1 digitale computer op maat maken, zoals op cup clio

Ik heb er bovendien in geïnvesteerd om er dit mee te kunnen doen als eindddoel (meters na 2.10 min.). Die kilo voor de meters zal het verschil vast niet maken.
Ultimate goal is zo'n ronde met meters op de Ring onder de 8.30 min of nog beter

Onze sponsors