zal wel gaaf staan als het eenmaal erin zit, en de armsteun is ook fijn natuurlijk
Dus jij hebt voor montage van je meters ook je auto weggebracht? Zijn ze daar lang mee bezig geweest?Shag schreef:Fijne meters idd menno! dat monteren zag ik zelf ook niet zitten, precies wat je zegt. Ik ben daar gewoon NIET handig genoeg voor![]()
zal wel gaaf staan als het eenmaal erin zit, en de armsteun is ook fijn natuurlijk
Menno schreef:Zo de middendemper is vervangen voor de rechte pijpheel cool!
Zal vanmiddag nog proberen een soundclipje te maken..
Deze week ga ik even voor jullie op pad of dit voor een mooi prijsje te maken is
Update Menno?Menno schreef:Zo de middendemper is vervangen voor de rechte pijpheel cool!
Zal vanmiddag nog proberen een soundclipje te maken..
Deze week ga ik even voor jullie op pad of dit voor een mooi prijsje te maken is
Lees dit bericht nu pasMenno schreef:Dus jij hebt voor montage van je meters ook je auto weggebracht? Zijn ze daar lang mee bezig geweest?Shag schreef:Fijne meters idd menno! dat monteren zag ik zelf ook niet zitten, precies wat je zegt. Ik ben daar gewoon NIET handig genoeg voor![]()
Dat zal het bij mij ook wel worden..denk dat ik het maar meteen doe als hij weggat voor beurt en apk al duurt dat nog even helaas..
ik moet je nog een week teleurstellen Denizdenizg schreef:De "Menno-R53-fanclub" wordt weer nieuwschierig hier..![]()
Rij ff hierheen.... Spenki heeft nog wel een een leuke sound in een MINIdenizg schreef:No worries, no rush, was gewoon benieuwd!![]()
It's never enough. Alles is op een gegeven moment weer 'normaal'Menno schreef:Maarre, heb jij niet voldoende herrie?
Onze sponsors