Mooi initiatief.
Succes!!!!!
Beek Auto Racing online op NewMINIclub
- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Moet natuurlijk wel een verhaal voor drie bakken koffie overschrijven als Klaas een beetje mee wil werken...
Hahaha, jup. Grappig genoeg was ik al mail aan het dichten maar niet afgerond (op de zaak) met de intentie die morgen te sturen.Beek Auto Racing schreef:JCW Kitje?DrAtomic schreef:ow ow ow klimt in de PM
Moet natuurlijk wel een verhaal voor drie bakken koffie overschrijven als Klaas een beetje mee wil werken...
- Beek Auto Racing
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Gr Peter
16mm € 83,- deze set is incl. M12 of M14 x 40mm zilverkleur bouten. Set is 2 stuks!Bsim67 schreef:Spacers 16mm?? p/4?
Gr Peter
MINI accessoires, tuning en onderhoud
www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl
www.minispeed.nl
www.tarox-remmen.nl
www.porscheperformance.nl
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een sponsor wordt wakker, eindelijk ... Heel goed commercieel initiatief
Zelf heb ik er geen behoefte aan maar binnen de club zijn er zat die dat wel hebben.
Ben blij dat er iemand mijn opmerking heeft begrepen ... Dat sponsoren niet moeten klagen over leden die initiatieven nemen maar zelf het forum moeten gebruiken omdat die behoefte er ook is. Vraag niet waar het staat want dat verhaal is inmiddels bekend.
Nogmaals
Zelf heb ik er geen behoefte aan maar binnen de club zijn er zat die dat wel hebben.
Ben blij dat er iemand mijn opmerking heeft begrepen ... Dat sponsoren niet moeten klagen over leden die initiatieven nemen maar zelf het forum moeten gebruiken omdat die behoefte er ook is. Vraag niet waar het staat want dat verhaal is inmiddels bekend.
Nogmaals
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
hahahaha.... hier was ik al lang op aan het wachten, en had klaas al meerdere malen gezegt dat hij hier wat online activiteit moest laten zien en dat de verkoop wel een stuk de lucht in zal gaan.
Ik heb gistere nog met klaas gesproken over nog enkele nieuwe onderdelen :-D gaat snel en goed zo.
Peter, bedankt voor alle hulp ivm mijn mini (foto's enzo) en bedankt voor alle inzet voor de club.
Beek Auto Racing bedankt voor alle hulp en we kennen de kwaliteit dus dat komt hier wel goed.
groetjes Timo
Ik heb gistere nog met klaas gesproken over nog enkele nieuwe onderdelen :-D gaat snel en goed zo.
Peter, bedankt voor alle hulp ivm mijn mini (foto's enzo) en bedankt voor alle inzet voor de club.
Beek Auto Racing bedankt voor alle hulp en we kennen de kwaliteit dus dat komt hier wel goed.
groetjes Timo
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Een weekje ofzo dusjbcola schreef:Goed bezig jongens, ik heb wel net een bestelling gedaan dus voor er hier iets besteld word zal het wel even duren
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
daar is dit topic juist voor dus je kan het hier vragen en dan hier bestellen en dan meenemen als het dan al op stock is ;-)MaVaEe schreef:Ik wil nog een nieuwe achterstabi maar zal 10 april eerst eens vragen welke ik het beste kan nemen.
Onze sponsors