Velgen reparatie + spuiten
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Tijn68
- Nieuwsgierig
Bericht
Opknappen velgen
Weet iemand waar ik mn velgen kan laten "opknappen" ?
En wat zou zoiets kosten ??

2 hebben last van oxidatie en ik wil ze mooi hebben.
En wat zou zoiets kosten ??

2 hebben last van oxidatie en ik wil ze mooi hebben.
- fortanier
- Leerling Mini lid
Bericht
Tiijn 68
i k weet niet waar je woont maar als je er iets moois van wilt maken moet je naar Bas Jansen gaan in WESEPE dat ligt tussen Raalte rn deventer.
Kijk ook op ze'n web carrosseriebouw jansen.
Eerst de band demonteren de velg stralen oneffenheden weg schuren .
Velg poedercoaten schuren daarna en in de primer daarna in de kleur spuiten.
Ik heb het laten doen en het resultaat is mooier dan nieuw.
Succes ,
groeten Wim
i k weet niet waar je woont maar als je er iets moois van wilt maken moet je naar Bas Jansen gaan in WESEPE dat ligt tussen Raalte rn deventer.
Succes ,
groeten Wim
- Tijn68
- Nieuwsgierig
Bericht
Thanks voor de tip.
Is niet echt om de hoek maarja, ziet er wel knap uit daar.
Is niet echt om de hoek maarja, ziet er wel knap uit daar.
fortanier schreef:Tiijn 68
Succes ,
groeten Wim
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://www.renoblastandcoatings.nl/
wel bij jou in de buurt en ik heb er goede ervaringen mee. Setje 18" stralen/poedercoaten en borduurschade herstellen kostte me rond de 330 euro. 17" zal iets goedkoper zijn. Even bellen voor prijsopgave.
wel bij jou in de buurt en ik heb er goede ervaringen mee. Setje 18" stralen/poedercoaten en borduurschade herstellen kostte me rond de 330 euro. 17" zal iets goedkoper zijn. Even bellen voor prijsopgave.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors