Wipac Driving Lights (2e ronde)

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
Misterman
Be Mini
Be Mini

Wipac Driving Lights (2e ronde)

18 feb 2010, 22:33

Na het afronden van de eerste groupbuy, heb ik al diverse vragen binnen gekregen voor setjes. Ik wil de groupbuy best nog een keer doen voor diegene die net naast de boot pisten. Afhankelijk van de hoeveelheid kan de prijs misschien omlaag als de groupbuy maar lang genoeg open staat... een week of drie misschien? ( Vorige 1,5 week). Ik wil ze dan via dezelfde dealer bestelen en zal eerdaags kijken hoeveel hij kan leveren. Bij bestellen van totaal 5 setjes, zal de prijs dus weer € 100 kosten inclusief verzenden naar jullie adres, als we tot de 10 setjes komen, kan dit misschien omlaag richting de €90... ik zal hiernaar informeren.

Heeft iemand oren naar zo'n setje. Het gaat om stainless steel Wipacs + beugel + kabel/relais die gemaakt zijn voor op de R50 / R53.

DE LAMPEN ZIJN ONTVANGEN EN VERZONDEN

PM gestuurd
Betaling in Progress
Betaling ontvangen
Lampen verzonden
Lampen ontvangen

1. Doc221Lampen ontvangen
2. Shag Lampen ontvangen
3. Stien Lampen ontvangen
4. Michmich Lampen ontvangen
5. Cooperbol Lampen ontvangen

6. Menno Lampen ontvangen
7. ...
8. ...
9. ...
10. ...

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Misterman op 03 jun 2010, 22:05, 22 keer totaal gewijzigd.
Wicked
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

22 feb 2010, 18:43

Chris zijn het de RVS uitvoering Wipacs? Zelfde als deze:

http://www.madautoparts.com/apps/websto ... how/898909

Is het ook mogelijk van die beschermkappen erbij te bestellen?
Misterman
Be Mini
Be Mini

23 feb 2010, 12:52

Ik zal informeren naar de beschermkappen. Ik heb je linkje bekeken, maar die lampen lijken me toch anders... er lijkt een dunner randje in te zitten en groter glas... ze ogen zowiezo groter, groter dan dat ik origineel vind. Beetje vrachtwagen lampen. Uiteraard is het echter RVS, dat staat toch ook in de topic? RVS = Stainless Steel
Tristan_nl
Nieuw Lid
Nieuw Lid

03 mar 2010, 20:54

Hoi Chris,

ik heb een mini cooper cabrio uit 2004 gekocht, volgende week ophalen. Ik zou graag een setje driving lights erop willen. Waneer verwacht je dat ik ze binnen heb als ik ze via jouw groupbuy bestel? Sorry ik heb niet zoveel geduld.
Ik vroeg mij nog af of het een probleem voor de APK is als je die lampen erop hebt zitten??

mvg, Tristan Foppen

chrisvanbeers schreef:Ik zal informeren naar de beschermkappen. Ik heb je linkje bekeken, maar die lampen lijken me toch anders... er lijkt een dunner randje in te zitten en groter glas... ze ogen zowiezo groter, groter dan dat ik origineel vind. Beetje vrachtwagen lampen. Uiteraard is het echter RVS, dat staat toch ook in de topic? RVS = Stainless Steel
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mar 2010, 23:49

Je kunt ze beter na de apk erop zetten, kan je gezeik schelen.....

Onze is vrijdag voor de apk geweest en de keurmeest had hem op de DL's kunnen afkeuren zei hij :wink:

Beter een dag extra wachten dan :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 mar 2010, 23:52

Gewoon lampjes er uithalen voor de keuring en je bespaard jezelf een hoop gezeik... :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mar 2010, 00:34

Ze kunnen de lampen ook afkeuren op uitstekende delen :wink:

En als ze niet aangesloten zijn hoeven ze het niet te doen, anders wel :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mar 2010, 00:43

oh, nou dan stekkers los....
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

04 mar 2010, 05:28

Wat een klote keurmeester dan :mrgreen: heb ook van die dl's op de r53 gehad en nooit iets over gehoord :roll:
Misterman
Be Mini
Be Mini

04 mar 2010, 21:49

Mmm ik had het gevraagd bij mijn garage. Zo lang je ze apart geschakeld heb mag het. Als ze aan je grootlicht of mistlicht hangen, heb je teveel watt's voor wat toegestaan is daarvoor. Als je ze onder een apart knopje doet, vallen ze niet binnen de apk ( net als bijvoorbeeld een Impreza met rally lichten ) Impreza ik vloeken in de kerk zeker?
Janiniemini
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

09 mar 2010, 10:01

Hey, hey,

het loopt nog niet echt warm voor de DL's. Wel een goeie tip om ze, als ik ze krijg apart te schakelen.
Ik nam dus ook aan dat ze geschakeld werden met het groot licht.....niet doen dusss..
Mister Cooper
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

verstralers..

20 mar 2010, 20:03

Heej Chris,

De verstralers zitten erop en het is echt toppie.
Heb het wel te danken aan Emiel, die heeft ze erop gezet.

Groeten Jeffrey...

Afbeelding
Misterman
Be Mini
Be Mini

23 mar 2010, 23:37

Errug gaaf op de park-lane :icon_top:
Misterman
Be Mini
Be Mini

01 apr 2010, 14:24

Als ik thuis ben zal ik doc221 ook toevoegen en staan er al 3 mensen op de lijst voor de tweede ronde!
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

01 apr 2010, 18:33

Twijfel al heel lang of dit mooi zal staan op mijn mini, maar onder het mom niet geschoten is altijd mis.... zet mij maar op de lijst! :D (Weer Emiel lief aankijken of hij deze ook wil monteren, toevallig de 10e een afspraak staan voor de sidemarkers... :mrgreen: )

Terug naar “Afgeronde groupbuys”