dan weet je zeker dat je in ieder geval daar op niet afgekeurt word

dat met die veer is de reden dat wij een klein voorspanveertje monteren zodat het apk gekeurd blijft.. ik zou hem omhoog schroeven.. anders ben je verder van huisAdrenalin Junkie schreef:Tsja, staat beetje stil op het moment... maar er is nog wel wat in beweging, de spullen (Ram scoop, orciari's, a-panels) liggen bij de spuiter, woensdag ga ik voor apk.denizg schreef:Hoe staat het met deze beauty?
ff een vraagje, bij Beek merkten we op, nu die verlaagd is met deze schroefset toen hij het voorwiel opkrikte lag de veer los, deze kon je optillen... dat is apk afkeur, gaan ze daar streng over doen?
Toen de auto nog wat hoger geschroefd was, meer druk op de veer, kon je de veer niet optillen, moet ik m dus nog wat omhoogschroeven voor de zekerheid?
Hij is in ieder geval sinds gisteren weer zo schoon als op de foto.
Binnenkort gaan de RB'tjes er weer onder, wellicht komend weekend.
Thnx kerelDeniz schreef:Maak weer eens wat foto's als ze er onder zitten van t weekend!Adrenalin Junkie schreef:Binnenkort gaan de RB'tjes er weer onder, wellicht komend weekend.
Ben benieuwd naar al dat spuitwerk! Als je hulp nodig hebt met die panelen hoor ik het wel
Jep, en ze passen echt NET aan icm de remklauwen... nu 12mm spacers voor, 15mm achter.JunkyXL schreef:zitten ze eronder???
Onze sponsors