Hij stond er lekker vies bij, zoals ik wou

Heeft nog een grote beurt gehad, alles is gecontroleerd, zijn nog een aantal onderdelen vervangen en 2 nieuwe Michelin Pilot Sport bandjes achter. Helemaal goed
Wat een genot om in te rijden. Die roffel op de achtergrond. Op de snelweg hoor je alleen maar windgeruis. Het is echt een GT, een comfortabele cruiser. Genoeg power in elke versnelling.
Op de snelweg kun je hem gerust in zijn 6 laten staan bij 90-100km/h en als je op het gas gaat, gaat ie er gelijk vandoor. Heerlijk! Dit heb ik allemaal wel gemist zeg.
Hij schakelt heerlijk, de Recaro's zitten super, weggedrag is erg leuk met 4wd, voordat je de bocht uit bent, kun je alweer op gas....whhhhoooaaaaaaapppppppp
Opzich heeft het standaard uitlaatsysteem ook wel wat. Lekker stil, maar in zo'n wagen wil je de roffel horen. Buitenstaanders horen de sound wel erg goed
Als VDV volgende week zaterdag tijd heeft, dan komt dan de Milltek eronder
Audiosysteem heeft standaard 8 speakers en zit genoeg bass in en is zuiver genoeg.
Eerdaags moet ik hem eens flink onder handen nemen. Dealer heeft niks gedaan zoals ik had aangegeven, dus de lak zal gepolijst worden en het interieur zal helemaal spik en span worden.
Zit alleen 1 nadeel aan denk ik, als je een 6 cilinder gehad hebt, wil je nooit meer een 3/4 cilinder
Dus volgende auto, een BMW 130i of VW R32