Is het mss geen goed idee om plexiglas te gebruiken als onderlaag voor de deurpanelen, goed mat opschuren en dan bekleden met carbon in een vacum zak dan alle gaten voorboren op een laag toerental (best nog met de handboor) om geen warmte te maken zodat de plexi ni smelt ;-)
plexi heb je goedkoop in verschillende diktes en kan je makkelijk bewerken.
Grz timo
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik zou toch kijken of je neits lichters kan vinden, n grote plaat plexiglas is ook neit goedkoop en als je er in gaat boren cq schroeven met wat kracht gaat het ook scheuren...
lamineer anders in je oude deurpaneel, plastic ertussen en gaan!
Hoe dik is er nu gelamineerd en hoeveel lagen?
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
een grote plexiplaat kost +-50€ niet veel dus en scheuren doet hij niet als je je gaten voorboord en een rondelletje gebruikt.
check even mijn vorige post ;-)JunkyXL schreef:ik zou toch kijken of je neits lichters kan vinden, n grote plaat plexiglas is ook neit goedkoop en als je er in gaat boren cq schroeven met wat kracht gaat het ook scheuren...
een grote plexiplaat kost +-50€ niet veel dus en scheuren doet hij niet als je je gaten voorboord en een rondelletje gebruikt.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij is Berthil omgekeerd, zit al een tijdje op de webcam te kijken maar kan hem nog niet ontdekken. 

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben weer terug van de Ring.
Het regende hier toen ik wegging maar ik zag al dat het plaatselijk was op buienradar.nl
Helaas ging de Ring pas om 18.15 open i.p.v. 17.15 maar ik heb de volle tijd op de baan gereden en in een uur 7 rondjes gedaan
Het ging lekker, de Mini heeft het uitstekend gedaan.
Al had ik de vering aan de voorkant wat stugger ingesteld om uit te proberen en dat was geen succes, de Mini stuitert dan te veel.
Misschien ga ik morgen weer want de monteur heeft afgezegd.
Over de deurpanelen, plexiglas heb ik wel aan gedacht maar zo'n plaat is vrij zwaar en kwetsbaar. Bovendien is het beter als de ondergrond zwart is. Als ik nog een een zwarte kunststof plaat kan krijgen van 2 mm dik probeer ik het misschien nog eens
Ik heb nu één carbon laag over een dunne houtplaat, weegt echt helemaal niks en is toch stevig.
Het regende hier toen ik wegging maar ik zag al dat het plaatselijk was op buienradar.nl
Helaas ging de Ring pas om 18.15 open i.p.v. 17.15 maar ik heb de volle tijd op de baan gereden en in een uur 7 rondjes gedaan

Het ging lekker, de Mini heeft het uitstekend gedaan.
Al had ik de vering aan de voorkant wat stugger ingesteld om uit te proberen en dat was geen succes, de Mini stuitert dan te veel.
Misschien ga ik morgen weer want de monteur heeft afgezegd.
Over de deurpanelen, plexiglas heb ik wel aan gedacht maar zo'n plaat is vrij zwaar en kwetsbaar. Bovendien is het beter als de ondergrond zwart is. Als ik nog een een zwarte kunststof plaat kan krijgen van 2 mm dik probeer ik het misschien nog eens

Ik heb nu één carbon laag over een dunne houtplaat, weegt echt helemaal niks en is toch stevig.
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
ff snel rekenene, dat zijn 514 sec per rondje ofwel 8'34'' per ronde....bijna je doel (onder de 8'' 30"....toch) bereiktBerthil schreef:Helaas ging de Ring pas om 18.15 open i.p.v. 17.15 maar ik heb de volle tijd op de baan gereden en in een uur 7 rondjes gedaan

Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ongeveer een uur 
8.15 open en 19.20 dicht en het laatste rondje kun je dus gedeeltelijk na 19.20 tellen want toen was ik nog op de baan. Bovendien moet je steeds van de baan af door de poortjes dus 7 in exact een uur is niet te doen
Ik denk wel dat elk rondje zo'n beetje rond de 9 minuten was al werd er aan de Ring gewerkt en moest men daar 30 km/h en er was een paar rondjes een gele vlag situatie.
Dus 7 rondjes in 1 uur en 10 minuten dus tien minuten per rondje met steeds inchecken en 30 km/h bij Flugplatz

8.15 open en 19.20 dicht en het laatste rondje kun je dus gedeeltelijk na 19.20 tellen want toen was ik nog op de baan. Bovendien moet je steeds van de baan af door de poortjes dus 7 in exact een uur is niet te doen

Ik denk wel dat elk rondje zo'n beetje rond de 9 minuten was al werd er aan de Ring gewerkt en moest men daar 30 km/h en er was een paar rondjes een gele vlag situatie.
Dus 7 rondjes in 1 uur en 10 minuten dus tien minuten per rondje met steeds inchecken en 30 km/h bij Flugplatz

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- thewongandonly
- Enthousiast
Bericht
Lijkt me vet om in x in je extreme MINI te zitten op de groene hel. Betaal je daar trouwens per ronde, per uur of werkt het niet zo?
Wil daar ook echt een keer naartoe.
Wil daar ook echt een keer naartoe.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
betalen per ronde, kan ook een jaarkaart kopen geloof ik.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors