Probeer ik straks eens uit.mushrop schreef:gefeliciteerd man! nu kan het grote genieten beginnen![]()
als je volume van de navi wilt aanpassen moet je op het moment dat er gesproken wordt het volume aanpassen. Zo doe ik het tenminste altijd...
HC Cooper S Clubman > Nu met pics
- thewongandonly
- Enthousiast
Bericht
Merkte gisteren wel tijdens de rit naar huis dat wanneer ik het Panodak helemaal open had, de 'windvanger' vooraan flink wapperde. Is dit normaal?
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie wagen man, is voor mij de 1e HC Clubman S die ik zie.
Ligt een beetje aan hoe de wind staat. Als je achter een vrachtwagen oid rijdt klappert die wel, maar over het algemeen doet dat ding goed z'n werk.thewongandonly schreef:Merkte gisteren wel tijdens de rit naar huis dat wanneer ik het Panodak helemaal open had, de 'windvanger' vooraan flink wapperde. Is dit normaal?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- thewongandonly
- Enthousiast
Bericht
Kon volgens de dealer...
Was me ook niet te doen om het voordeel, maar eerder omdat ik hier geen kon vinden in HC met de opties die ik wilde.
Maandag dus direct contact opnemen met de RDW voor een ééndagskenteken. Weet iemand hoelang dat dit duurt. Kunnen ze je niet telefonisch één doorgeven.
Volgens deze link zou je zelf één direct kunnen ophalen: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=25&t=25057
Zow, dat was me nog niet eens opgevallen... Bij de NL platen zal ik ervoor zorgen dat ze in het midden hangen. Is trouwens geïmporteerd uit BE, maar had Duitse platenPolar70 schreef:![]()
Mooie Clubman, kleur combi is echt super, maar ik mag aannemen dat het nummerbord aan de voorzijde er straks wel in het midden zit. Trouwens duitsland import? Zal de belastingdienst blij mee zijn.
P.

Was me ook niet te doen om het voordeel, maar eerder omdat ik hier geen kon vinden in HC met de opties die ik wilde.
Maandag dus direct contact opnemen met de RDW voor een ééndagskenteken. Weet iemand hoelang dat dit duurt. Kunnen ze je niet telefonisch één doorgeven.

Laatst gewijzigd door thewongandonly op 10 apr 2010, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- thewongandonly
- Enthousiast
Bericht
Ik wilde ook een HC of AB. Die AB van jouw is ook om te smullen!
Moet nu ff rustig aandoen, dus voorlopig geen (grote) mods. Maar ff vooruitlopend op de zaken: ik zou graag de 17" zwarte Crown Spokes willen wegdoen en 18" ervoor in de plaats. Wat denken jullie dat een realistische prijs is voor de Crowns (onbeschadigd met Dunlop run flats)?
Moet nu ff rustig aandoen, dus voorlopig geen (grote) mods. Maar ff vooruitlopend op de zaken: ik zou graag de 17" zwarte Crown Spokes willen wegdoen en 18" ervoor in de plaats. Wat denken jullie dat een realistische prijs is voor de Crowns (onbeschadigd met Dunlop run flats)?
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd met je mooie Clubman

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- thewongandonly
- Enthousiast
Bericht
Thnx everyone voor de felicitaties! 
Nog een paar newbie vraagjes:
1. Ik heb een 'voice command' knopje op mijn stuur zitten. Ik zag deze optie niet op de optielijst. Betekent dit dan dat ik het toch erop heb zitten (heb het nog niet uitgeprobeerd
)?
2. Ik zou graag de 17" zwarte Crown Spokes willen wegdoen en 18" ervoor in de plaats. Wat denken jullie dat een realistische prijs is voor de Crowns (onbeschadigd met Dunlop run flats en ruim voldoende profiel)?
3. Pakt de Navigation professional ook MP3-CD's (heb geen lege CD-R's liggen om het uit te proberen)?

Nog een paar newbie vraagjes:
1. Ik heb een 'voice command' knopje op mijn stuur zitten. Ik zag deze optie niet op de optielijst. Betekent dit dan dat ik het toch erop heb zitten (heb het nog niet uitgeprobeerd

2. Ik zou graag de 17" zwarte Crown Spokes willen wegdoen en 18" ervoor in de plaats. Wat denken jullie dat een realistische prijs is voor de Crowns (onbeschadigd met Dunlop run flats en ruim voldoende profiel)?
3. Pakt de Navigation professional ook MP3-CD's (heb geen lege CD-R's liggen om het uit te proberen)?
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Wat een gave bak zeg, errug mooi met die zwarte velgen! 

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voice-command knopje zit altijd op het MF-stuur, maar dat wil niet zeggen dat je die optie ook hebt. Ik heb het op de Club wel, op de JCW niet (maar wel het knopje). Als je wilt weten of je de optie hebt kun je natuurlijk gewoon de knop indrukken om te kijken of het werkt
, anders aan de hand van je chassisnr de optielijst laten uitdraaien bij de dealer.
Gebrande cd's pakt de cd-speler wel, mp3's weet ik niet.
Waarom zou je de CrownSpokes niet houden voor winterbanden?

Gebrande cd's pakt de cd-speler wel, mp3's weet ik niet.
Waarom zou je de CrownSpokes niet houden voor winterbanden?

- thewongandonly
- Enthousiast
Bericht
Thnx agian Mushrop! Voice-command heb ik niet of de optielijst staan, deze zal ik dan ook niet hebben, helaas. Zou wel een leuke verrassing zijn geweest.
Over de R104's: Tja, als ik nu voor bijv €500 een leuk 18" setje kan aanschaffen (zoals die
ASA's van jbcola), dan krijg thuis minder een pak slaag van mijn wederhelft dan wanneer ik +€1000 moet neerleggen
.
Over de R104's: Tja, als ik nu voor bijv €500 een leuk 18" setje kan aanschaffen (zoals die

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik begrijp precies wat je bedoelt
Die ASA's van Dick zijn 8,5J, da's wel erg dik. Dan moet je zeker een schroefset nemen, of iig verlagen.

Die ASA's van Dick zijn 8,5J, da's wel erg dik. Dan moet je zeker een schroefset nemen, of iig verlagen.

Onze sponsors