Retro event 2006

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Gradus
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

22 okt 2006, 23:07

Hier mijn verhaal van de puzzelrit.

Mijn begin was het ophalen van mijn bijrijder (met een twijfelachtig navigatietalent) in Vianen.
Daar bij een kop koffie het bolletje-pijltje uitleggen.
Op de rit naar Tolnegen gewoon aansluiten in de rij met mini's om vervolgens mijn ogen uit te kijken naar die wonderbaarlijke cruisers.

De rit zelf begon goed met drie noodzakelijke pauze's die te maken hebben met het leeg maken en vullen van de diverse tanks.
En uiteraard een hele stoet mini's voorbij zien karren die een afslagje missen.

Bij de beruchte kanaalweg aangekomen van alles en nog wat zien rijden in alle mogelijke richtingen.

Eigenwijs zoals we waren wilden wij het op eigen kracht doen en met wat extra werk van de grijze cellen (Red Bull bedankt) is het ons gelukt om de route te vervolgen.
Met als beloning de Postbank met de smalle weggetjes, dit was het hoogte punt (ook letterlijk)
Hierna was het nog wel een paar keer goed opletten.

Eenmaal aangekomen een hartelijk ontvangst en de voldoening van een geslaagde rit.

Zeer leuke dag gehad.

(enige minpuntjes : mijn eerste steenslag in de motorkap en de eerste parkeerschade aan mijn velg :'( )
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 okt 2006, 23:20

Gebo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 okt 2006, 00:35

Ook ik en m'n co-driver weer thuis aangekomen na een zeer mooie rit!

s'morgens vlak voor Tolnegen (komende uit de richting Apeldoorn) nog even in de file gestaan, die ter hoogte van Tolnegen zelf ineens op wonderbaarlijke wijze was opgelost... :wink:

Vele Cruisers, Beetles en MINI's waren reeds gearriveerd, en hebben we dan ook aan een grondige inspectie kunnen onderwerpen.
Na van de Redbull-dames wat energie voor de rit te hebben meegekregen uiteindelijk van start gegaan!

De rit voerde door een erg mooie omgeving waar het leuk rijden is! Na even met een aantal mensen bij een restaurant de inwendige mens te hebben versterkt kwamen we aan bij "de wegomleiding". Gelukkig goed opgelet tijdens de uitleg, zodat we vanaf punt 18, na de wegomleiding bij punt 23 de draad weer op konden pakken.. :mrgreen: (moet eerlijk zeggen dat een beetje locale bekendheid wel handig was.. :wink: )

Aangezien we vele MINI's allerlei kanten hadden zien oprijden, hebben we op de postbank (geweldige weggetjes!) een tijdje staan wachten op de rest. Deze hadden echter (bleek later) een alternatieve route genomen.

Verderop kwamen we echter Cooperdriver tegen, en zijn we samen aan het laatste deel van een eveneens erg mooi gedeelte van de route (oosterbeek enz.) begonnen.

Bij aankomst in Veenendaal bleken we nog net op tijd om de prijswinnaars van de " mooisteautoverkiezing" opgelezen te horen worden.

Na afloop nog even bij de mac gegeten, om een mooie dag af te sluiten...

Organisatie: nogmaals bedankt voor weer een mooie rit!
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

Retegoed

23 okt 2006, 01:01

Ja ook TBL is weer thuis na een heerlijke dag. :))
Wat is ons landje toch mooi! (shakeit) (en zeker de Veluwe!!)
Wat een van de voorgangers al schreef is dat er iets niet helemaal goed ging in/bij Eerbeek. :?
Van de groep van 15 MINI'S zijn Joris, Hans (uit Sliedrecht?) en ik, op m'n gevoel richting Posbank gereden
en hebben deze prachtige tour gedaan! (de Zwitserse Alpen zijn er niets bij !!)

Yvon, Arjan en Benno (en evt andere) bedankt voor deze mooie rit, en de leuke dag. :-))

Omdat er weinig mensen over de Posbank zijn gereden kondig ik bij deze aan dit volgend jaar op te nemen in de rit
"MINI'S IN THE BUSH"
(Een tocht voor alle MINI FUN liefhebbers, datum volgt)

Twee minder leuke zaakjes troffen TBL,
1) Fototoestel gaf een Error, ik kon dus geen enkele foto's maken :(
2) Een kamikaze eikel heeft TBL aangevallen, deuk in het dak :(

Maar..... ik had het niet willen missen vandaag!! tot de volgende keer maar weer :)(
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2006, 07:56

Goeie 's morgens allemaal,

hierbij een kort & bondig verslagje, heet meeste is toch al aan bod gekomen :mrgreen:

's ochtends om 7.45 ging de wekker, ff douchen, boterhammetje naar binnen proppen en gaan. Op naar Breda, het alom bekende clubhuis met de zoete inval :wink: (Overigens, binnenkort te herkennen aan die mega grote MINI vlag in top). Vanuit het clubhuis ff naar de Mac om eventuele achterblijvers op te pikken, die waren er niet...gelukkig maar. Toen hebben wij het hele zaakje op sleeptouw genomen naar de parkeerplaats op de A1, blijft echt leuk om die reacties van andere weggebruikers te zien...he, een MINI, he nog een, en nog een... :mrgreen:

Op de parkeerplaats nog het leuks van de andere merken bekeken, maar al gauw was het tijd om te starten...tot dat daar ineens de Reb Bull auto aankwam met een heerlijke opkikker.

Toen toch maar op pad, ging allemaal lekker. ff een pit-stop gemaakt bij een oud stoffig restaurant, waarvan de bediening gelijk in paniek was omdat ze dachten dat ze een reservering gemist hadden :mrgreen: (en nee, het mag niet op één rekening :D )

Toen begon voor ons een beetje het drama, de sliert ging op weg en langzamerhand brak de sliert uiteen, overal gingen MINI's heen...

Aangezien de tijd doortikte zijn wij afgehaakt om maar direct naar het eindpunt te rijden. Daar het hele verhaal van WickedWendy gehoord over de wegomligging en de fout in de route...jammer, erg jammer, maar het maakte de dag er echt niet minder leuk om. Lekker kunnen kletsen en af en toe scheuren :mrgreen:

Op de parkeerplaats stonden al wat Beetles en PT's die ook op navi naar het eindpunt waren gekomen. Hebben nog ff staan babbelen met Turbootje en Marcel (?). Toen werd het toch echt tijd voor ons om af te taaien, wilde immers de laatste Formule 1 race zien...tja, het leven bestaat uit moeilijke keuzes maken... :mrgreen:

Yvon, Arjan, Benno & de rest; was gewoon weer erg leuk, op naar de volgende meet!!! :wink:

Oh ja, picca's!!!

Filmpjuh volgt waarschijnlijk van de week wel...

De MINI tas is ingepikt door GlamourGirl :?
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

23 okt 2006, 08:37

mderijke schreef:PS ik ben op de heenweg wel geflitst op de A28.
Waarschijnlijk met de zeer criminele snelheid van 105 km/u na correctie :evil: Achter een verkeersbord bleek een camera te staan, zag hem pas in mijn rechterbuitenspiegel toen het leed al geleden was.

Sparen.... :evil:
Aj :O . dat is minder. Je mocht nog wel waarschuwen voor die flitspaal Amsterdam-Amersfoort. Of was dat juist de dader?

(shakeit) Geweldige verslagen (shakeit) was er zo toch een beetje bij. Allemaal bedankt.

@Marco, lekker veel foto's :-))
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2006, 08:45

Zo ook weer op kantoor.

Wat was dat weer een lekker daggie mini crossen.

Nog ff bij Marco onder zijn motorkap gespiekt voor de inbouw van de van Paul ontvangen strobo's. Moet wel lukken denkt ik.

Tot de pitstop heeft mij co genavigeerd ging dus prima, daarne ff stoel gewisseld en toen maar achter stoetje aangereden wet kotsmisselijk van het navigeren (en meerrijden).
Na als dat getreuzel in ik dacht brummen maar achter TBL aan gereden hij deed in iedergeval voorkomen of die de weg wist :wink:. Daardoor wel in iedergevel het mooiste stuk van de route de Posbank niet gemist. Super rijden daar.

Heel leuke dag gehad. Organisatie Bedankt.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

Re: Retegoed

23 okt 2006, 09:11

the blue lobster schreef: "MINI'S IN THE BUSH"
(Een tocht voor alle MINI FUN liefhebbers, datum volgt)

2) Een kamikaze eikel heeft TBL aangevallen, deuk in het dak
Eikeltijd is dan toch wel voorbij? :evil: Balen zeg. Meen me te herinneren bij mijn eikelverhaal dat je Arjan mee zou nemen gewapend met tennisracket. Is het toch nog gebeurd. >:(
Afbeelding

Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2006, 09:16

Wij hebben ook een erg leuke dag gehad. Het was echt supervervelend en jammer dat het mis ging na de wegomlegging. We hebben de route zelf ook even gereden omdat mijn neef Roan eventjes het navigeerwerk wilde proeven. Tot bij punt 18 ging alles prima, de wegomlegging voorzien van borden met een grote 2 genomen en na het bord einde omlegging 2 de rotonde bereikt op dezelfde weg.
We kwamen daar al cruisers tegen uit richtingen die helemaal niet klopte :oops:
Toen we dat mis zagen gaan hebben we alarmlijn Benno geactiveerd en hij heeft vervolgens Sjoerd van cruisin.nl en Simon van Newbeetleclub.nl geinformeerd wat de bedoeling is vanaf punt 18 tot en met 23. Deze zouden dit weer overbrengen aan de Cruisers en Beetles. Gelukkig zijn er heel veel mensen die uiteindelijk de route weer gevonden hebben en de mooiste delen van de route gelukkig hebben meegemaakt.

Ik wil toch iedereeen hartelijk dank voor zijn en haar enthousiaste reacties naar aanleiding van retro-event 2006. Het was weer erg leuk om te doen en wij hebben er weer van genoten met zoveel autogekken op pad te mogen zijn.

Op naar de volgende meeting! :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2006, 09:57

Kreeg ook nog de schrik van mijn leven toen er een eikel op dak viel. 'gelukkig' op het glas (dat nog gelukkiger heel bleef) dus geen deuk
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2006, 10:24

@ HansJ: ben blij dat alles heel is gebleven want die eikels vallen met hoge snelheid uit de boom :shock:

Ik vergeet helemaal MINI Ekris Veenendaal hartelijk te bedanken voor de leuke tasjes en de goodies :) Ook erg leuk dat jullie met 3 MINI's meededen aan de rit :)
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

23 okt 2006, 10:55

Hans J schreef:Kreeg ook nog de schrik van mijn leven toen er een eikel op dak viel. 'gelukkig' op het glas (dat nog gelukkiger heel bleef) dus geen deuk
Ja gelukkig zeg. Heb inmiddels een" eikelfobie". Deukje is er wel weer uit, niks meer te zien. Die krengen kunnen hard aankomen. :evil:

@ Arjan volgende keer beter meppen :wink:
Afbeelding

ratm
Nieuw Lid
Nieuw Lid

23 okt 2006, 19:23

Afgelopen Zondag reed ik rond 1 uur richting de Burger King in Veenendaal om wat maatjes van de club weer te zien, tijdens onze mini-meeting...
Nadat we er allemaal waren, hebben we even een beetje om de auto's heen gelopen om elkaars werk te bewonderden... Aangezien het wat kouder werd hebben we besloten even in de AC te gaan zitten en een lekker bakkie te doen..
Uitzicht hebbenb op de weg voor de AC zien wij ineens een stoet New Beetles langs komen... Nog geen tien minuten later knalde er een hele club New Mini's langs in meest gave kleuren en stylen...

Daar ging onze rustige dag met de 306 club... Als lid van Team306Tuning ligt mijn hart natuurlijk bij de 306, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik flink wat mooie auto's heb zien staan achter ons op het parkeerterrein...

Waarom dit hele verhaal??? Ik, in al mijn asocialiteit, wou een leuk kiekje nemen van onze club en ben op een vrachtwagenchauffeur afgelopen met de vraag of ik even op zijn dak mocht klimmen om een mooie overzichtsfoto te nemen... Dit was geen probleem dus zodoende, heb ik meteen maar even een kiekje van jullie genomen...
Bij deze de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik hoop dat jullie mij dit vergeven, maar wil gelijk even reclame maken voor de mooie 306 :lol:

Afbeelding

het unieke aan deze auto kan je op onderstaande link bekijken:
KLIK

Wij van Team306Tuning hebben een leuke dag gehad en kijkend naar al jullie lachende gezichtjes, was jullie dag ook geslaagd!!!

Leuk om zo een aantal clubs bij elkaar te hebben!

Mvg,

Willem a.k.a. ratm
http://www.team306tuning.nl
cooperels
One wheel wonder
One wheel wonder

retro event

23 okt 2006, 19:31

hallo,

Wij hebben helaas niet mee kunnen rijden, maar wel even gaan kijken bij de finish in Veenendaal. Voor ons een" thuis wedstrijd".
Veel mini's nu Live mogen aanschouwen. helemaal top.
Op onze gallery staan nog wat pics.

gr.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 okt 2006, 19:35

Hé Willem,

Dat was wel even leuk ja dat jullie daar ook waren :)

Ik heb met bewondering je 306 bekeken. Hij begon op een gegeven moment "te leven". Ik had al zo'n vermoeden dat je 'm iets moest oppompen om enigzins in Nederland over de wegen te komen. Sommige MINI's komen amper door Nederlandse straatjes met drempels ;-)

Misschien nog een keer tot meets?

Terug naar “Afterparty”