Hallo,
Voor het eerst in mijn leven op een forum en dan ook nog over auto's.
Heb in mijn rijdersloopbaan tot nu heb ik meer kilometers met de motor gemaakt dan met de auto en hier sta je dan.
Volgens mij heb ik het MINIvirus te pakken. Bah wat lekker!
Heb sinds vorig jaar augustus een Cooper s en het geeft bijna het zelfde gevoel als op de motor.
Echter met de Cooper beginnen de vrouwen te glimlachen en dat heb ik op de motor nog niet meegemaakt.
Heb wel een valse start meegemaakt. Had de cooper slecht 4 dagen toen een gek in een VW Polo het nodig vond me verder de A7 op te duwen terwijl als en iedereen al stil stond.
Resultaat op een haar na total loss!
Gelukkig woont er een tovenaar bij mijn in de buurt en na 3 weken volgende een hernieuwde kennismaking.
Sinds ik de MINI heb overkomt met het steeds vaker dat andere bestuurders mij in de weg rijden ik weet niet waar dit aan ligt.
Binnenkort wil ik de baksteen wat persoonlijker maken. Stap 1 zijn andere luidsprekers voorin. Heeft iemand suggesties?
Moet niet teveel modificeren
Groeten,
Willy
Aangenaam: Willy
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier 
veel plezier met de mini, hopen dat iedereen nu wel op tijd remt voor een mini
Groet,
Mark

veel plezier met de mini, hopen dat iedereen nu wel op tijd remt voor een mini

Groet,
Mark
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Aangenaam: Willy
Welkom hier Willy! Jammer van de valse start, maar ik denk dat het helemaal goed komt met jou en je MINI. Gaaf bakkie man! Je Speed Triple ziet er ook heerlijk uit

Het begint meestal met iets simpels........ik geef je een week of wat voordat je helemaal los gaat!wittebaksteen schreef:Moet niet teveel modificeren

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moi Willy,
Mooi man dat jij je even hebt aangemeld op de site
Er rijden nu al 2 mooie Mini's bij ons in het dorp
Ik spreek je binnenkort wel weer
En nog even snel wat foto's plaatsen
Mooi man dat jij je even hebt aangemeld op de site

Er rijden nu al 2 mooie Mini's bij ons in het dorp

Ik spreek je binnenkort wel weer