Geweldige foto's! Leuk complimentje voor de NewMINI's dat je ze ook wat vind. Het was inderdaad leuk dat er zoveel verschillende clubs bij elkaar waren. Totaal verschillende auto's, maar heb van alles lekker kunnen genieten! Heerlijk!
turbootje schreef:@ratm: Ik had je al zien staan op die tankwagen, jij durft! Het heeft wel mooie plaatjes opgeleverd...Bedankt!!!
PS: hoe kom jij over drempels heen??
Jaa: http://www.team306tuning.nl
klikken, en dan klikken op forum...
Het foto verslag van onze meeting komt als het goed is snel op het openbare forum terecht...
Na 2 dagen niet helemaal fit geweest te zijn, een klein verslagje.
Het meeste is eigenlijk al gezegd, maar moet zeggen dat ik toch wel een gezellige dag heb gehad. 7 uur al uit bed en om kwart voor 8 richting Kaj. Vandaar uit richting Breda, huize Swolfs, waar aardig wat andere clubleden zich verzamelde om met de hele bups richting verzamlepunt tolnegen te rijden. Daar eenmaal aangekomen waren de PT cruisers en Beetles al aanwezig. De rit ging prima, waarna we ook precies bij het punt waar dus de meeste de fout ingingen allemaal een versnapering namen. Ik werd nog door Arjan gewaarschuwd. Alles doorgegeven, maar het ging toch fout Na wat in het dorpje rondgereden te hebben, een spontane fotoshoot en de hele buurt op straat hebben we de hoop opgegeven en de navigatie aangezet. Doordat we de snelweg opmoesten even het kapje dicht gedaan, maar niet meer op de navigatie gelet. En toen draaide Kaj dus de tegengestelde richting op We reden voorop dus de hele bups erachteraan . Na de tankbeurt van Carl, omgedraaid en naar de eindbestemming gereden. Nog even wat gebabbeld, prijsuitreiking en met de minis die naar het zuiden moesten terug gereden. Onderweg nog 2 hapjes kippepoot gegeten. Lag denk ik al 3 uur onder de warmhoudlamp
Kaj heeft me daarna netjes naar huis gebracht, en we hebben toch weer even van de mini mogen genieten samen.
Dank aan Renova voor het uitlenen van de mini, Kaj dank voor alles en Ida weer voor de gastvrijheid. Yvon, Arjan en Benno, ook bedankt voor de organisatie en tot een volgende keer allemaal