Ze geven de kat de schuld. Die is los komen te zitten (hoe en waarom?! geen idee) en deze is de pijp in geduwd. Daar heeft hij de lambda afgebroken.
Hoe dat raamwerk zo in elkaar is gedrukt dat het de pijp in paste is mij ook een wonder. Helaas.
Fijn is anders, maar het rijdt tenminste weer!
iDD
De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Vandaag moest ik wat heen en weer rijden en besloten dat hij toch echt weer terug moet naar de dealer. Luister en huiver!
en tot slot, de dooddoener:
okay, truth, ik vind het zeer tof dit geluid. Erg burnout: paradise, maar volgens mij is dit echt niet goed.
iDD
en tot slot, de dooddoener:
okay, truth, ik vind het zeer tof dit geluid. Erg burnout: paradise, maar volgens mij is dit echt niet goed.
iDD
- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Lijkt inderdaad wel op een lek bij cilinderkop/uitlaatspruitstuk. De motor loopt volgens mij wel goedBerthil schreef:Het lijkt wel de Mini van Berry van Elk
Heb je niet een lek aan de voorkant?
Normaliter mag je bij de motorkap niet zo veel lawaai horen.

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- diesl
- Nieuw Lid
Bericht
Rein!!!!....
Eventjes de tijd gevonden om je mini eventjes te bewonderen...
Hij is wel gaaf geworden afgelopen jaren is er wel veel gebeurd!
Vanwaar het politie thema? en krijg je er geen gezeur mee omdat je je miss voordoet als polisie?
Is echt wel je kindje geworden als ik zo zie wat je allemaal hebt meegemaakt met de cooper... zit er nu GP bumperkitje onder?
We spreken elkaar snel weer
Groetjes,
Nigel
Eventjes de tijd gevonden om je mini eventjes te bewonderen...
Hij is wel gaaf geworden afgelopen jaren is er wel veel gebeurd!
Vanwaar het politie thema? en krijg je er geen gezeur mee omdat je je miss voordoet als polisie?
Is echt wel je kindje geworden als ik zo zie wat je allemaal hebt meegemaakt met de cooper... zit er nu GP bumperkitje onder?
We spreken elkaar snel weer
Groetjes,
Nigel
- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Klinkt alsof de aansluiting tussen het spruitstuk en motorblok niet helemaal top is/lekt. Wel erg lekker geluid lol.
Hehehe geinig riep ik vrijdagavond ook al tegen hem. Maarre hij vindt het te ver.Deniz schreef:Volgende keer je MINI wegbrengen bij BMW van Poelgeest Heemstede. Op aanrade van Ossie ook gedaan destijds, ik wil geen andere dealer meer!
Fijn dat ie weer terug is.
Klinkt alsof de aansluiting tussen het spruitstuk en motorblok niet helemaal top is/lekt. Wel erg lekker geluid lol.
Onze sponsors