Upgrade voorbumper grill

works915
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Upgrade voorbumper grill

14 apr 2010, 08:20

Ik kwam deze foto tegen op het net en vroeg me af of de JCW aero voorbumber grill (+rem ducts) 1 op 1 kon worden overgezet op een bestaand S voorbumber. Weet iemand toevallig of de onder aero grill hetzelfde formaat heeft als de standaard grill op een S? Het verhaal bij deze foto is dat de eigenaar de standaard grill heeft bewerkt voor de brake ducts installatie.
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 apr 2010, 08:44

Als ik zo de foto bekijk lijkt het alsof de airducts niet helemaal netjes passen. Vooral aan de zijkanten zie je duidelijk dat de vorm anders is van de ducts t.o.v. de ronding van de bumper. Op zich wel een mooie mod.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 apr 2010, 11:22

wil ik ook wel weten, ziet er wel gaaf uit zo 8)
works915
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 apr 2010, 12:34

Op MINIMANIA gezien dat deze kit niet past op de standard S bumber. Wordt daar los verkocht als upgrade van de bestande JCW kit. Denk ook niet dat het helemaal goed zal passen indien je gaat hobbiën. :(

Terug naar “Exterieur”