Ik zoek iemand die het dak van m'n mini zwart wil en kan plakken en ook nog mooie stipes op de motorkap kan aanbrengen.
Ben al heel wat van die reclame plakkers bij mij in de buurt langsgeweest,maar die vragen zulke belachelijke bedragen dat het goedkoper is om te laten spuiten!
Wie wil en zou dit kunnen doen? En wat gaat me dat dan ongeveer kosten.
Als iemand nog een goed adresje weet mag je het natuurlijk altyd even door geven.
Groeten
Iemand die m'n dakje zwart kan plakken
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ida! -> BlonT-007 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BadSMini
- Mod virus alert!
Bericht
Jij hebt vast nog nooit een goed gewrapte auto gezien zeker dan?
Daar kan een spuiter vaak een puntje aan zuigen met z'n nevel op de rubbers, je ruiten onder da blanke lak en de druipertjes onder aan de deuren
speedy schreef:Gewoon laten spuiten want het is toch veel mooier dan een wit dakEn met wrappen kun je altijd schoonheids foutjes zien

Daar kan een spuiter vaak een puntje aan zuigen met z'n nevel op de rubbers, je ruiten onder da blanke lak en de druipertjes onder aan de deuren

- BadSMini
- Mod virus alert!
Bericht
Eigenlijk zijn er zat goede spuiters maar ze hebben of nemen niet de tijd om het netjes te doen
Ben ik met je eens, maar er zijn niet zoveel goed spuiters meer.speedy schreef:zeker wel een aantal gewrapte auto's geziengoede spuiter haalt de rubbers weg en plakt alles goed af
Kom ik een keer bij jou wat laten wrappen
Eigenlijk zijn er zat goede spuiters maar ze hebben of nemen niet de tijd om het netjes te doen

Onze sponsors