Mijn Mini ( complete history op p. 1 ) Airco gerepareerd!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar waarom een face-lift bumper en ook niet een Cooper-S bumper , past toch veel mooier bij de kap zou ik zeggen ..
Haha nou ik denk ook dat je met schuren goedkoper uit bent !!chrisvanbeers schreef:Volgende week gaat hij lekker gespoten worden, zal ik kijken of het goedkoper is om een S motorkap en een facelift bumper er op te laten zetten ipv alles op te laten schuren en te spuiten?
Maar waarom een face-lift bumper en ook niet een Cooper-S bumper , past toch veel mooier bij de kap zou ik zeggen ..
- Misterman
- Be Mini
Bericht
Zo, de kap is weer overgespoten, alleen de stickeraar weigert zijn eigen risico van €500 te betalen. Heb hem al meerdere malen gevraagd dit te doen, ook zijn verzekering heeft hem hierover geinformeerd. Vandaag loopt de door mij gestelde fatale termijn af, dus als hij neit betaald stuur ik er een gerechtsdeurwaarder op af... toch altijd jammer, die mensen die denken dat ze zich er makkelijk van af kunnen maken. Weten jullie wie er strepen maakt? Want met deze man ben ik klaar.
Heb vandaag wel mijn rvs pedalen binnen en mn comfortblinker... van de week even lekker plaatsen :-)
Heb vandaag wel mijn rvs pedalen binnen en mn comfortblinker... van de week even lekker plaatsen :-)
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors