ja het kenteken klopt met dat van Marga.jbcola schreef:Is dat de jouwe Marga??![]()
ik zeg "Looking Good!"

ja het kenteken klopt met dat van Marga.jbcola schreef:Is dat de jouwe Marga??![]()
Blackbird schreef: Had dezelfde striping als Har besteld maar weer afbesteld, nu een ander plannetje.
Even "lekker slecht" wezen.Ries schreef:Extra argument voor het thuisfront om mij toestemming te geven om te gaan: "Ja maar ik moet de nieuwe wielen van Harry echt eens zien"Harmar schreef:@Ries, mijn idee.
2 volwassenen en 3 kinderzitjes in een MINIHarmar schreef:Even "lekker slecht" wezen.Ries schreef:Extra argument voor het thuisfront om mij toestemming te geven om te gaan: "Ja maar ik moet de nieuwe wielen van Harry echt eens zien"Harmar schreef:@Ries, mijn idee.![]()
Waarom neem je het thuisfront niet mee?
Dat gaat inderdaad niet lukken.Ries schreef:2 volwassenen en 3 kinderzitjes in een MINIHarmar schreef:Even "lekker slecht" wezen.Ries schreef:
Extra argument voor het thuisfront om mij toestemming te geven om te gaan: "Ja maar ik moet de nieuwe wielen van Harry echt eens zien"![]()
Waarom neem je het thuisfront niet mee?![]()
De credits die ik moet opbouwen is enkel voor mijn verlof
Is je geraden ook.Blackbird schreef:
Ja, tis mijn Black. De bonnet striping is eraf, die was ik beu. Ik had een topic aan moeten maken maar ben iets te stresskippig de laatste tijd. Had dezelfde striping als Har besteld maar weer afbesteld, nu een ander plannetje. Kan de topics van iedereen niet eens bijhouden qua lezen, laat staan zelf eentje aanmaken. Jullie zijn ook zo driftig aan 't modden allemaal...Ries, Miniboard (sooo, die TT-velgen), Dick, Berthil, zelfs TBL kreeg 't op z'n heupen op 1 april, Pretty volgens mij ook..Wel balen maar dat gaat een dezer maanden goed komen.
dan weer meer tijd als het goed is.
Onze sponsors