Top foto ook daar bij binnenkomst op de foodstrip, lekker treintje!
Afterparty tunnelcruise 18 april 2010
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Berthil: zou je voor Aantje niet mijn avatar met een poppetje met camera+telelens uit het dakraam kunnen maken? 

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Mensen wat een gave films en foto's.
Eigenlijk heb ik niet veel gemaakt, maar wel verschrikkelijk genoten.
En de filmpjes van dit event winnen het toch van de foto's, die kun je niet horen.

(Blijde gezichten aan de start)

(expiriment met de 10 mm op de filmbeugel en de kabelontspanner)

(slechts 1 wilde voor de foto poseren
)

(happy na de eerste tunnels)

(doe maar blauw met wit
)

(over mooi blauw gesproken
)

(plotseling stond ie naast me in de stad
)

Eigenlijk heb ik niet veel gemaakt, maar wel verschrikkelijk genoten.

En de filmpjes van dit event winnen het toch van de foto's, die kun je niet horen.

(Blijde gezichten aan de start)

(expiriment met de 10 mm op de filmbeugel en de kabelontspanner)

(slechts 1 wilde voor de foto poseren

(happy na de eerste tunnels)

(doe maar blauw met wit

(over mooi blauw gesproken

(plotseling stond ie naast me in de stad

Laatst gewijzigd door the blue lobster op 19 apr 2010, 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
for mr Atomic

Laatst gewijzigd door wall-e op 19 apr 2010, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gave foto's Wim!
Ik had best wel willen poseren voor de foto hoor, maar je had mijn auto teveel moeten soepen om het netjes glimmend te krijgen
al die dode beesten op mijn voorkant hielpen niet echt mee

Ik had best wel willen poseren voor de foto hoor, maar je had mijn auto teveel moeten soepen om het netjes glimmend te krijgen

al die dode beesten op mijn voorkant hielpen niet echt mee

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wim, mooie plaatjes!! die reflectiefoto in die GP

- DrAtomic
- Be Mini
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
die zal dan ook wel flink onder hebben gezeten... aangezien hij grotendeels van de rit uit je pano dakje heb gehangen
haha
Arme Aantje...Woosh! schreef:al die dode beesten op mijn voorkant hielpen niet echt mee

haha

- Aantje
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb jij een mogelijkheid dat ik dat morgen naar jou kan versturen (rapidshare is lastig omdat er slechts 100mb per keer kan...)? Ben dan weer in Eindhoven en heb aanzienlijk sneller internet daar dan hier
, Eigenlijk nergens last van, dat dakraam heeft toch een vliegenvanger....
Waarom kan er trouwens niemand een foto van laten zien, heb er toch wel ff uitgehangen..
@wall-e, foto nog gevonden?
Ps, quote van de dag was wel wat zit jou haar "nog" goed...
Heb ik zeer zeker... Ben zelf niet heel tevreden met de kwaliteit maargoed.Mac Mini schreef:had je nog wat film materiaal aantje?
Heb jij een mogelijkheid dat ik dat morgen naar jou kan versturen (rapidshare is lastig omdat er slechts 100mb per keer kan...)? Ben dan weer in Eindhoven en heb aanzienlijk sneller internet daar dan hier
Scheen wel mee te vallenmini cabrio schreef:Arme Aantje...Woosh! schreef:al die dode beesten op mijn voorkant hielpen niet echt meedie zal dan ook wel flink onder hebben gezeten... aangezien hij grotendeels van de rit uit je pano dakje heb gehangen
![]()
![]()
haha

Waarom kan er trouwens niemand een foto van laten zien, heb er toch wel ff uitgehangen..
@wall-e, foto nog gevonden?

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ach.. wordt die hard vanmini cabrio schreef:Arme Aantje...Woosh! schreef:al die dode beesten op mijn voorkant hielpen niet echt meedie zal dan ook wel flink onder hebben gezeten... aangezien hij grotendeels van de rit uit je pano dakje heb gehangen
![]()
![]()
haha

The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

geen foto wel ene filmpje, als jij je nou ff had omgedraaid bij sec 25....Aantje schreef: @wall-e, foto nog gevonden?
- Aantje
- Bijna verslaafd
Bericht
Alleen op een foto van mij lijk het alsof je nichtje een foto maakt op hetzelfde moment...
Mag je ook Posten!wall-e schreef:geen foto wel ene filmpje, als jij je nou ff had omgedraaid bij sec 25....Aantje schreef: @wall-e, foto nog gevonden?

Alleen op een foto van mij lijk het alsof je nichtje een foto maakt op hetzelfde moment...
Onze sponsors