2ndmale version of Jurgen: VERKOCHT!!!!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 apr 2010, 18:38

Hier enkele foto's van afgelopen zondag (helaas niet veel gevonden):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatste is mn favoriet :D
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter

20 apr 2010, 18:42

De laatste is inderdaad de leukste :D

Echt zonder airco rijden is flut* joh :D :P Je moet mijn voorhoofd is zien blinken :D :P
Afbeelding
jbcola
Brugse zot

20 apr 2010, 19:05

Stoere foto's van een dikke clubbie!! 8) 8)
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

20 apr 2010, 21:34

Jurgen schreef:@William Blake: Ik vond het hard zat hoor :D Tkan altijd harder, maar zoals Berthil het mooi kan verwoorden, op de Ring valt er niets te winnen, enkel een iets snellere tijd.

Maar waarom heb je ons niet aangesproken dan?
Heb jullie wagen zien staan maar niet de eigenaar helaas :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 apr 2010, 21:37

gave foto's man. Kijk die Mats eens gaan joh! :ralley

edit: Jurgen staat er lekker scherp op, op die laatste foto :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 apr 2010, 22:07

Pf, ik wil ook gaan! :D
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 apr 2010, 22:08

de derde foto en de laatste foto zijn het leukste. Mooie plaatjes Jurgen :D
wall-e
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 apr 2010, 22:11

Wederom gaaf dit zeg! Mats knalt er lekker overheen! top, enne ja er zal vast wel meer vanaf kunnen dan een minuut, lekker belangrijk.. als je maar lol hebt toch? :p

'schade" dat ie nu stuk is
Afbeelding
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 apr 2010, 23:25

Gave filmpjes zeg! Ik vind het vooral gaaf om te zien hoe dat ding aan je spiegel door de g krachten van links naar rechts slingert!

Mooie foto's ook weer!
Jurgen

23 apr 2010, 22:36

Ok, maandag dus dat serieus dieselgeluid gehad.

Vandaag gaan ophalen...
Hij loopt weer soepel, al kdacht ik savonds terug al een lichte ratel te horen, maar kan me vergissen.

Maar wat ik veel vreemder vind is wanneer de MINI denkt dat hij pas weer binnen moet.

De Navigatie zegt het volgende.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat is toch way te lang. Ik meende dat je elke 20k op onderhoud moest.
Het enigste waarvoor hij binnenkort binnen zou moeten is voor nieuwe remblokken vanachter.

De motorolie moet dus meer een jaar doen zonder nakijken kan toch niet? Ik heb hem nu een dik jaar en twee keer is de olie vervangen/ bijgevuld.

Voor de zekerheid hebben ze wel dit op mijn teller geplakt... :S wat moet ik daarmee in godsnaam. Kon MINI niet gewoon een sensor inbouwen dat je verwittigd als je weinig olie hebt? Zoals elke andere wagen dat heeft... In tegenstelling onze bmw heeft zelfs geen pijlstok niet meer...

Afbeelding
Afbeelding
Kees en Annet
Racende reporter

24 apr 2010, 00:05

Fijn dat ie terug is Jurgen.
Kun je zondag gewoon mee met de rit.

Helemaal top.
Dus tot zondag.

Annet
Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

24 apr 2010, 00:11

van het onderhoud weet ik het niet...zit toch een systeem op dat je afhankelijk van je rijstijl ed op een bepaalde tijd binnen moet :lol:

en van dat plakketje op je meter :s

Maar...mooi dat die weer lekker soepel rijdt.. 8)
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 apr 2010, 09:57

GreyCooperS schreef:van het onderhoud weet ik het niet...zit toch een systeem op dat je afhankelijk van je rijstijl ed op een bepaalde tijd binnen moet :lol:

en van dat plakketje op je meter :s

Maar...mooi dat die weer lekker soepel rijdt.. 8)
Ik zal er volgende keer wel weer even in rijden, dan gaan die Kilometers dat hij weer binnen moet wel naar beneden :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 apr 2010, 10:27

Ik denk dat als je een wat meer gereden hebt, de verversingstermijn vanzelf kleiner wordt. Hij is nu gereset en aan de hand van de rijstijl, start/stops en allerlei andere dingen wordt de termijn aangepast. Het is net als je boordcomputer die je reset bij je gem. verbruik bijvoorbeeld.

Als ze die sticker bij mij op m'n toerenteller geplakt hadden, hadden ze een serieus probleem gehad... :s
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Jurgen

24 apr 2010, 10:46

Hhaha ja dat stickertje is echt zo belachelijk als het groot is he.
En dan geven ze zo een peilstok mee waar je echt niet kan zien of er nu genoeg in is of niet.

Maar ik hou het in oog als hij naar beneden gaat. Maar ik meende dat dat de vorige keren niet zo was.

Kan trouwens al terug gaan. Want dingen dat ze gerepareerd hebben volgens hun en volgens hun kostprijs van 150 euro. Is niet gedaan...
Dus ja. Kzal dan ook is peilen achter een nieuwe peilstok.
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”