Ik dacht eerst dat het de reclame was voor de nieuwe Grand Theft Auto

hey Lin, ik zeg wit met zwart dak en zwarte wielenLet's MINI schreef:Help.. Dillema.. Moet onze introductie Countrymans gaan bestellen.. Over de Cooper S ben ik al uit.. Maar de Cooper weet ik echt nog niet.. Wit met zwart dak en zwarte wielen.. Of rood met zwart dak, en zwarte wielen.. Kan niet kiezen..??? HELP...
Hoi Linda,Naatje schreef:hey Lin, ik zeg wit met zwart dak en zwarte wielenLet's MINI schreef:Help.. Dillema.. Moet onze introductie Countrymans gaan bestellen.. Over de Cooper S ben ik al uit.. Maar de Cooper weet ik echt nog niet.. Wit met zwart dak en zwarte wielen.. Of rood met zwart dak, en zwarte wielen.. Kan niet kiezen..??? HELP...![]()
Ik zou kiezen voor de Midnight Black metallic. Een witte en een zwarte variant.. geweldig idee voor een thema.. :-)Let's MINI schreef:Help.. Dillema.. Moet onze introductie Countrymans gaan bestellen.. Over de Cooper S ben ik al uit.. Maar de Cooper weet ik echt nog niet.. Wit met zwart dak en zwarte wielen.. Of rood met zwart dak, en zwarte wielen.. Kan niet kiezen..??? HELP...
Linda,Let's MINI schreef:Help.. Dillema.. Moet onze introductie Countrymans gaan bestellen.. Over de Cooper S ben ik al uit.. Maar de Cooper weet ik echt nog niet.. Wit met zwart dak en zwarte wielen.. Of rood met zwart dak, en zwarte wielen.. Kan niet kiezen..??? HELP...
Klinkt topLet's MINI schreef:Ben er uit.. Het wordt een hele volle Cooper S in het volledige zwart met een light coffee leder interieur.. Enne een witte cooper met zwart dak, en zwarte wielen, en zwart leder interieur..
Nu snap ik wat mijn klanten allemaal meemaken, als ze niet kunnen kiezen..
Let's MINI schreef:Ben er uit.. Het wordt een hele volle Cooper S in het volledige zwart met een light coffee leder interieur.. Enne een witte cooper met zwart dak, en zwarte wielen, en zwart leder interieur..
Nu snap ik wat mijn klanten allemaal meemaken, als ze niet kunnen kiezen..
Onze sponsors