Testbankdag part two

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

17 okt 2006, 13:45

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3299486171

Een kort filmpje van de testbankdag :) Beetje snel in elkaar geflanst, maar misschien komt er binnenkort wel een betere :)

- Marjolein -
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 okt 2006, 17:47

Leuk gedaan :)
Dat vreet tijd, niet? :)
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2006, 23:05

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Number 19
Enthousiast
Enthousiast

25 okt 2006, 17:10

@Hans; heb jij je dyno digitaal staan? Zou je hem even kunnen posten?

Ik hem aan mijn Mini ambassadeur verteld dat de JCW's niet aan hun 210 en de GP niet aan zijn 218 pk komen.

Hij werd helemaal rood en opgejaagd alsof ik hem persoonlijk had aangevallen door te zeggen dat JCW ook wel graag ruim is met de pk'tjes.

Hij beweert langs alle kanten dat JCW en zeker de GP aan hun beloofde pk's komen. HIj zei dat de waarden vanaf en tot nul niet worden meegeteld. Men gaat in de curve omhoog en dat laat men hem zakken ... of zoiets. Ik vond het nogal wazige verkoperspraat en wil nu wel eens die grafiek van een JCW en GP zien. Waar het zogezegd fout gegaan is ...
Mini Cooper Number 19

www.geocities.com/mininumber19
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2006, 17:13

Maar dat scheelt toch zeker niet de pk's die ze niet hebben. Zou leuk zijn als ze de grafieken even naar je deden mailen en die man laten zien :D
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2006, 17:18

Ik heb hem niet digitaal.. zal effe aan beek vragen van de week.. misschien heeft coen (MINIJCW) die van februari nog! Hij had 201pk met een standaard Works, maar ruim zit JCW zeker niet!! Verkoop bull shit dus :wink:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2006, 17:20

Echt een super nette prestatie van een standaard Cooper S die 187 pk MarjoleinART!

En wat betreft de behaalde pk's voor standaard Cooper S, de JCW en de GP. Het zijn fabrieksopgave. Ligt er maar net aan hoe de motor in elkaar is gezet en hoe ermee omgegaan word (lees ingereden, warm rijden, enz) Er zijn veel auto's die de fabrieksopgave niet halen. En sommige zitten er zwaar overheen! :mrgreen:

Komt wel goed toch!?
Afbeelding
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2006, 18:32

mja een verkoper hoort thuis de zijn in die materie die jij vertelt kaj, en moet zeker niet opgejaagd gaan zitten doen...toch?

feit blijft overigens wel dat het resultaat van hans erg tegenviel.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2006, 18:40

Sid schreef:mja een verkoper hoort thuis de zijn in die materie die jij vertelt kaj, en moet zeker niet opgejaagd gaan zitten doen...toch?

feit blijft overigens wel dat het resultaat van hans erg tegenviel.
Helemaal waar, volkomen gelijk. Een verkoper hoort je dat te kunnen vertellen. Die hebben volgens mij wat meer zicht en contacten die kunnen vertellen over wat komen gaat toch?!

Het viel zeker tegen van Hans. Kan me voorstellen dat je dan flink baalt en wilt dat er iets aan gebeurt zodat er toch die volle 218 pk uit gehaald word!
Afbeelding
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

25 okt 2006, 19:45

maar hans' resultaten zijn ook niet van een standaard GP. Mogelijk is hij gedowntuned door de software. Het zou eerlijker zijn als je resultaten hebt van een standaard GP, voordat je MINI en JCW erop gaat afrekenen.

Denk dat Beek wel de boel zal herstellen overigens, een betere spruitstuk hoort immers meer vermogen te geven :roll:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 okt 2006, 22:01

wij zullen zien :mrgreen: voorlopig is die sneller dan een standaard JCW en een Golf V GTI >) trouwens 3-november gaat die nu naar Beek!
Denk ook dat beek er maar max. 10pk extra uit kan halen..
Number 19
Enthousiast
Enthousiast

26 okt 2006, 08:29

Ja het is uiteraard allemaal verkoopspraat. Maar helaas belooft elke tuner meer dan ie werkelijk geeft. :(

Ik zou ook wel eens willen zien hoeveel een standaard GP heeft. Misschien heeft de MTH software inderdaad de GP 'gedowntuned'. :?

Vond het wel grappig dat de verkoper zei dat Auto Tune Heinz een GP langs heeft gehad die 216 pk had. Maar ik ben nog bij Heinz geweest en die zei mij dat hij doodgraag eens een GP op zijn rollenbank had gehad. Tja :roll: Ik begin mijn verkoper steeds minder graag te hebben.

Ik ga vrijdag 10 november (om 9u30) op de bank bij Beek voor een dyno met mijn nieuwe Cooper S. Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Als iemand zin heeft om te komen kijken ...

Ik ga nog piccas posten in the show your ride.
Mini Cooper Number 19

Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2006, 09:34

Ik zal wel willen maar 9,30u zit ik nog op mijn werk.. kom wel effe kijken daarna, als je er nog ben.. het is toch om de hoek bij mij :wink: De bank bij Beek is een rollenbank geen dyno! Klaas heeft wel het verschil uitgelegd maar ik heb niet opzitten letten :oops: De rollenbank is beter voor het afstel werk voor de racerij en voor het fijn tunen natuurlijk..
Het mooie is dat bijna de hele Newminiclub erop is geweest (nouja.. bijna dan, nog 630 mini's ofzo :mrgreen: ) dus we hebben wel een goed vergelijk ben ook wel benieuwd wat die van maaij nu doet want hij had in februari 122pk en 14 oktober 122pk, stabiel bankje dus.. (en autootje :wink: )
Number 19
Enthousiast
Enthousiast

26 okt 2006, 12:04

Komt er weer geen zo'n gemeenschappelijke grafiek met de waarden en mods zoals bij testbankdag I door Berthil werd gepost?

Ik wil eens alle waarden en mods in kaart brengen om zo een duidelijker beeld te vormen van wat je moet doen om het maximale uit je One, Cooper of Cooper S te halen.

Diegene die dit kan bezorgen :-)) :)
Mini Cooper Number 19

emillio
Be Mini
Be Mini

26 okt 2006, 12:06

Ik kan je de grafiek aanbieden van een standaard One....

Laat maar even weten wie ze over elkaar wil plakken!

Terug naar “Afterparty”