Retro event 2006
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Go BlonT, leuk filmpje zeg! Hopen dat Tim het niet ziet dat ik in z'n auto aan het eten ben.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Nou heb weer zitten genieten.
Leuke filmpjes weer. Ida dikke duim
Enne Kaj een broodje is toch niet erg. Als er iemand bij mij een vette hap naar binnen werkt, ja dan..................
Leuke filmpjes weer. Ida dikke duim
Enne Kaj een broodje is toch niet erg. Als er iemand bij mij een vette hap naar binnen werkt, ja dan..................

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
Ik heb ook mijn bijdrage gedaan:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 0670166109
Hopelijk vinden jullie het leuk
(in het begin doet de muziek een beetje gek, maar dat is maar een paar seconde, moet een andere versie voor het liedje zoeken, maar kon ik zo snel niet vinden ... )
- Marjolein -
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 0670166109
Hopelijk vinden jullie het leuk
(in het begin doet de muziek een beetje gek, maar dat is maar een paar seconde, moet een andere versie voor het liedje zoeken, maar kon ik zo snel niet vinden ... )
- Marjolein -

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
hahahahahaha
Maar Cd is gewoon te koop ... hehe
- Marjolein -
Tja wij hebben nu eenmaal allesCooperS-indiblue schreef:Hahaha, jullie hebben allemaal "Gone in 60 seconds" muziek!! Wil ik ook!
- Marjolein -

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hans kan in ieder geval niet zeggen dat hij met z'n GPtje geen aandacht heeft! Hahaha, staat echt overal op! Maar ja, dat is terecht!

- kwiebje
- Volledig MINI minded!

Bericht

Je hebt er heel wat moois van gemaakt Marjolein, ben blij dat ik mijn steentje hierbij aan heb mogen bijdragen!
Op naar de volgende meet!
Maak je dan ook een paar cent over naar mijn rekeningTja wij hebben nu eenmaal alles hahahahahaha
Je hebt er heel wat moois van gemaakt Marjolein, ben blij dat ik mijn steentje hierbij aan heb mogen bijdragen!
- MarjoleinART
- Be Mini

Bericht
Anders was het maar een kort filmpje ... haha
Ja er zitten een flink aantal filmpjes en fotos van jou bijkwiebje schreef: Je hebt er heel wat moois van gemaakt Marjolein, ben blij dat ik mijn steentje hierbij aan heb mogen bijdragen!

Onze sponsors