Solar Red uit kleurenpakket
- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Zowiezo zit je met Solar Red bij ons op dit moment vast aan de Seven (in hoeverre is dat dan eigenlijk te ont-Sevenen? Ander dashboard, sportstoelen, stickers eraf), maar het zou een mooie aanvulling zijn geweest op het normale palet voor modeljaar 2007. Misschien komen ze met een andere metalic rood.
Voor Liquid Yellow komt een andere geel in de plaats, wat ik op zich niet erg vind; ik hou wel van een wat hardere kleur geel, LY is een beetje wee. Alleen beloofd de genoemde naam voor die nieuwe kleur (Mellow Yellow) dan weer niet zoveel goeds.
BEP rijdt er 1 rond in Huizen. Het stond ook op mijn shortlist voor mijn Cooper (wel uit nood geboren, zoals bij sommigen wel bekend had ik erg veel moeite om een kleur te kiezen die me echt aansprak), maar mijn vader riep "Nee joh, toch geen paars, da's een homo-kleur!" (ja, sorry, die is wat minder subtiel dan kees jan
) Toen hij de genoemde BEP zag had hij toch zoiets van, ach, valt nog wel mee.
Voor Liquid Yellow komt een andere geel in de plaats, wat ik op zich niet erg vind; ik hou wel van een wat hardere kleur geel, LY is een beetje wee. Alleen beloofd de genoemde naam voor die nieuwe kleur (Mellow Yellow) dan weer niet zoveel goeds.
BEP rijdt er 1 rond in Huizen. Het stond ook op mijn shortlist voor mijn Cooper (wel uit nood geboren, zoals bij sommigen wel bekend had ik erg veel moeite om een kleur te kiezen die me echt aansprak), maar mijn vader riep "Nee joh, toch geen paars, da's een homo-kleur!" (ja, sorry, die is wat minder subtiel dan kees jan

Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Berthil moet de bonnet-striped van de '06 special editions nog wel een beetje onder de knie krijgen, die van jou is weer anders dan die van mij 

Eelke Blok
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toen ik de stripes ook op een S had gemaakt zag ik dat het anders moest, anders ging het niet met de brievenbus. Als ik eens tijd heb maak ik de andere opnieuw, dan hebben die ook de MINI badge er bij staan.Eelke schreef:Berthil moet de bonnet-striped van de '06 special editions nog wel een beetje onder de knie krijgen, die van jou is weer anders dan die van mij
Onze sponsors