Ons MINI-park. JCW is verkocht.... p.396

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ossie
The Calendar Guy

22 apr 2010, 13:07

mushrop schreef:Ik ben er ook over uit welke striping ik wil.. :wink:
Dat vind ik nou wel jammer, bro, niet op een AB denk ik dan.
Dan wordt het echt veels te druk, en het zal afsteken tegenover het metallic. Een vlakke kleur zoals PW of Solid Black lijkt me mooier staan.

Het zal straks een rete dikke race monster worden, juist dan zou ik persoonlijk de kleur zwart houden zonder striping met de rode accenten die je al hebt.

Maar zoals zo vaak...eerst zien dan een oordeel vellen. :wink:
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

22 apr 2010, 13:08

al besteld?
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2010, 13:13

Gaaf!!
Past helemaal op je JCW:)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2010, 13:20

Ossie schreef:
mushrop schreef:Ik ben er ook over uit welke striping ik wil.. :wink:
Dat vind ik nou wel jammer, bro, niet op een AB denk ik dan.
Dan wordt het echt veels te druk, en het zal afsteken tegenover het metallic. Een vlakke kleur zoals PW of Solid Black lijkt me mooier staan.

Het zal straks een rete dikke race monster worden, juist dan zou ik persoonlijk de kleur zwart houden zonder striping met de rode accenten die je al hebt.

Maar zoals zo vaak...eerst zien dan een oordeel vellen. :wink:
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt Ossie, en je hebt ook gelijk. AB is een hele lastige kleur. Maar ik heb nu een replica in gedachte en als straks alles op en aan de auto zit gaat het heel gaaf staan denk ik. En als het niet zo is, trek ik het er gewoon weer van af. :wink:

coendek schreef:al besteld?
Nee nog niet, want ik vind dat spul van M7 achterlijk duur, zeker als er ook nog BTW en invoerrechten bijkomen. Heb jij nog alternatieven waar ik dit eventueel zou kunnen scoren?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2010, 13:56

Opper Mini! :D

Gaat zeker goed staan. shine on :yeah
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2010, 16:11

Diffusers mss van Challenge.. Die zijn een pak goedkoper, maar je moet ze wel te pakken krijgen natuurlijk.. Splitter geen idee..
En voor de spoiler moet je mss bij die van Olaf gaan kijken? Of wil je perse een carbon exemplaar? ;)

Kvind die spoiler percies belachelijk hoog komen.

Zag daarnet nog de GP in de showroom bij Greg staan en die heeft een gelijkaardige spoiler maar die komt eigenlijk niet veel hoger dan het dak..
Vind ik veel netter :) Maar dat past niet op een R56 natuurlijk!

Ik kijk hier wel verder naar uit! Altijd goed bezig :)
hanzie
One wheel wonder
One wheel wonder

22 apr 2010, 16:21

GeoBem007 schreef:Diffusers mss van Challenge.. Die zijn een pak goedkoper, maar je moet ze wel te pakken krijgen natuurlijk..
Maar als je de challenge diffusers steekt kan je daarna nooit meer je standaard dilluser steken want je moet die rand waar de originele in vastklikt wegfrezen en bij de tunnels van m7 is dit niet nodig.
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

22 apr 2010, 16:32

man man man, wat ga je nu toch weer allemaal doen :mrgreen:

GAAF! :hap
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Clubhouse
Garlic Chef

22 apr 2010, 16:36

Welk voedsel geef jij aan de geldboom? :mrgreen:
Rob, het gaat super staan op je bommetje. :icon_top: :yeah
Ossie
The Calendar Guy

22 apr 2010, 16:54

Rob, we helpen je graag hoor zodat je de juiste keuze kunt maken. :mrgreen:

Hier een PDF met de hele Challenge-kit of diverse losse onderdelen.

[web]http://www.minichallenge.co.uk/challeng ... -available[/web]
Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

22 apr 2010, 17:41

Mooie plannen weer kerel... Ben benieuwd wat er allemaal gaat komen 8)

Wanneer is je bestelling klaar?
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2010, 20:07

GeoBem007 schreef:Diffusers mss van Challenge.. Die zijn een pak goedkoper, maar je moet ze wel te pakken krijgen natuurlijk.. Splitter geen idee..
En voor de spoiler moet je mss bij die van Olaf gaan kijken? Of wil je perse een carbon exemplaar? ;)

Kvind die spoiler percies belachelijk hoog komen.

Zag daarnet nog de GP in de showroom bij Greg staan en die heeft een gelijkaardige spoiler maar die komt eigenlijk niet veel hoger dan het dak..
Vind ik veel netter :) Maar dat past niet op een R56 natuurlijk!

Ik kijk hier wel verder naar uit! Altijd goed bezig :)
Ik heb inmiddels een goed en betaalbaar adres gevonden :wink:

Challenge spoiler staat idd hoger boven het dak uit dan een GP, maar vind dat wel lekker ruig.
hanzie schreef:
GeoBem007 schreef:Diffusers mss van Challenge.. Die zijn een pak goedkoper, maar je moet ze wel te pakken krijgen natuurlijk..
Maar als je de challenge diffusers steekt kan je daarna nooit meer je standaard dilluser steken want je moet die rand waar de originele in vastklikt wegfrezen en bij de tunnels van m7 is dit niet nodig.
ben van plan om de JCW nog heeeeeeeel lang te houden, dus dat maakt me niet zo heel veel uit. En anders zou er een andere Aerobumper op moeten, c'est ca.
Clubhouse schreef:Welk voedsel geef jij aan de geldboom? :mrgreen:
Afbeelding

:mrgreen:
Ossie schreef:Rob, we helpen je graag hoor zodat je de juiste keuze kunt maken. :mrgreen:

Hier een PDF met de hele Challenge-kit of diverse losse onderdelen.
Thnx mate! :icon_top:
GreyCooperS schreef:Mooie plannen weer kerel... Ben benieuwd wat er allemaal gaat komen 8)

Wanneer is je bestelling klaar?
:wink:

Challengelip = gescoord. Da's iig een begin, nu de rest nog. :D

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
Quinten
Be Mini
Be Mini

22 apr 2010, 20:43

beloofd wat!
mooie mini man!
gave mods!
speedy
NMC Legend
NMC Legend

22 apr 2010, 21:30

challenge lip vind ik wel wat hebben maar ik snap echt niet wat iedereen in die diffuser en achterlijke picknicktafel achterop ziet :roll: mag mijn mening geven toch :oops: Vind jou auto echt super vet zoals die nu is :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2010, 21:46

ieder z'n ding he. Ik hou wel van een ruige look.

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”