Nou even snel een paar pic's stonden nog op mijn werkIvo schreef:Welkom!
Gave MINI hebben jullie gekocht! Lekker vol en een heerlijk kleurtje. Heb je ook nog een fotootje van je ex-RS4 B5? Wat een gave bak was dat
.

grt manfred
Nou even snel een paar pic's stonden nog op mijn werkIvo schreef:Welkom!
Gave MINI hebben jullie gekocht! Lekker vol en een heerlijk kleurtje. Heb je ook nog een fotootje van je ex-RS4 B5? Wat een gave bak was dat
.
2.7 v6 bi-turbo 380 pkmini cabrio schreef:Yummie, wat een heerlijk famillie bestendig race-monster lijkt me dat...
![]()
dikke 4.2 V8 met iets van 349 pk geloof iken dan ook nog 5 personen met hond kunnen vervoeren, en binnen 6 uur op je vakantiebestemming zijn in de alpen..
![]()
Super gaaf!!
als ik toch eens geld had om wat voor mezelf te kopen...![]()
![]()
Clubman76 schreef:2.7 v6 bi-turbo 380 pkmini cabrio schreef:Yummie, wat een heerlijk famillie bestendig race-monster lijkt me dat...
![]()
dikke 4.2 V8 met iets van 349 pk geloof iken dan ook nog 5 personen met hond kunnen vervoeren, en binnen 6 uur op je vakantiebestemming zijn in de alpen..
![]()
Super gaaf!!
als ik toch eens geld had om wat voor mezelf te kopen...![]()
![]()
Nee alles gaat fout, auto is klaar, maar nu is de financiële overboeking fout gegaan, ik hoop datmushrop schreef:380pk.....
lekker hoor!..
Clubman al op het nest?
Laat ik nou 2 labradors hebbenIvo schreef:Wat een bak, die RS4! Was toen volgens mij nog nooit eerder vertoond, een stationcar van dat formaat met 380 pk
. Heerlijk, met het hele gezin en de labrador achterin 911'jes pesten
Onze sponsors