Dat zeker niet. Was het maar zoSid schreef:dus bij beek zometeen 140pk?

Denk dat Heinz gewoon de beste omstandigheden gebruikt voor zijn eigen files te testen

Dat viel mij dus ook erg op. Iemand hier meer verstand van?Number 19 schreef:@ Maaij; het valt me wel op dat de grafiek van Heinz zeer mooi die van MTH volgt.
Heb daarom ook mijn twijfels over de resultaten.Moest je de lijnen op mekaar leggen denk ik dat ze niet zoveel verschillen. Alleen ligt die van Heinz hoger. PC-gegoochel of variabelen?
Daarom wil ik nog 1 keer op de bank van Beek. Dan weten we het zoAlleen Beek kan de waarheid brengenBeek wordt onze nieuwe Pk-profeet
![]()
lijkt me dat je altijd voor maatwerk boven 'recht toe recht aan' moet kiezen, dat is hierboven wel bewezen...Xanlle schreef:Hoeveel MINI's zijn er al getuned bij beek autoracing? Ik heb een MINI Cooper S works uit 2003 en ik zou deze wel willen laten tunen, niet zozeer voor max performance, maar wel gewoon dat alles goed is afgesteld. Als dit nou een soort van 'recht toe recht aan' werkje is heb ik wel interesse. Maar ik m'n MINItje liever niet (lang) op de rollenbank staan. Dus mijn vraag is eigenlijk of het net als bij bijvoorbeeld MTH gewoon met een software update mogelijk is tot een betere afstelling te komen?
Onze sponsors