Ik zit al een tijdje op dit forum, maar ik had nog beloofd om mooie foto's van mijn mini te posten. Ik vond het wel spannend hoor, als je zelf de kleuren,velgen enz mag/moet uitkiezen. Zo'n mini heeft echt een bak aan keuzemogelijkheden. Gelukkig maakte het parklane pakket het me makkelijk mbt het interieur. Alleen de buitenkleur. Ik heb er voor gekozen om het helemaal strak en "netjes" te houden. Ik had ook voor strepen,zilveren dak en chrome spiegels kunnen gaan, maar ik heb hier voor gekozen. De tijd zal leren of ik spijt van ga krijgen of niet. Voorlopig ben ik erg tevreden/blij met mijn keuze.
Nu dan de foto's. Hopelijk passen ze op jullie scherm. Ik dacht als ik mezelf+mini voorstel dan doe ik t goed ook

To do:
Dinsdag gaat ie naar de dealer om het stuur recht te laten zetten dmv uitlijning. Dan kijken ze gelijk ff naar dat geluid uit het differentieel/sper/bak, want een auto als deze mag niet een storend geluid hebben. Tevens zag ik dat de motorkap iets scheef zit, terwijl ie wel in het slot zit aan beide kanten. Moeten ze dus ook ff stellen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, hoewel de meeste al wat fototjes gezien hebben.
Gr en tot de volgende meeting. tevens ga ik me inzetten voor een rally die ik wil organisaren in t voorjaar.
PP