1x Gold Class Car Wash Shampoo and Conditioner 1892ml - €26.99
1x Engine Clean 450ml - €13.99
1x Ultimate Quik Detailer 650ml - €19.99
Wat is het verschil tussen engine clean en engine dressing?
Ik ben nieuw hier, dus weet niet wat je allemaal in de aanbieding hebtGetzz schreef:Het is weer zover. Het mooie weer komt er weer aan dus die MINI moet weer glimmen! Vaak wil je beginnen maar heb je net de spullen niet meer in huis. Ik kan voor jullie weer een mooie korting regelen als er weer behoefte is aan veel Meguiars spullen. Laten we het record van vorig jaar verbreken en lekker veel bestellen. Dat is wellicht ook gunstig voor de korting.
Laat even weten of je interesse hebt. Als er veel animo is ga ik de groupbuy definitief maken.
Sven, ik gebruikte eerst de nxt en nu de goldclass zowel met wax als wash ben ik overgestapt. Of het nou echt beter is weet ik niet. Alleen krijg je dan wel pruducten uit een vershillende lijk, miss dat een lijn beter op elkaar is ingewerkt kwa stoffen die erin zitten. Moet wel zeggen dat de goldclass een mooie wetlook geeft op onze zwarte mercSven schreef: @Getzz (en andere poetsers)
Vraagje
Ik heb de nxt wax en ook de nxt wash....
De wash is bijna op en we hebben tegenwoordig een zwarte passat en een (donker)blauwe MINI....
Is dan de Goldclass wash beter voor onze donkerkleurige auto's en werkt dat goed icm met NXT wax of kan ik beter gewoon nxt wash blijven gebruiken met de nxt wax.????
De clay kit is zeker een aanrader, dit is de 2e stap na het wassen (zie diverse topics op het www.meguiars.nl forum) waar echt AL het vuil van je auto af komt, zodat je goed verder kan met de volgende stappen.JunkyXL schreef:in ieder geval voor mij;
2 x NXT Wash & Wax Kit
NXT Car Wash 1892ml
Smooth Surface Clay Kit 473ml, 118ml and 2 x 50g bar, €39.99
STEP 1 - Deep Crystal Paint Cleaner 473ml - € 14.99
STEP 2 – Deep Crystal Polish 473ml - €14.99
STEP 3 - Deep Crystal Carnauba Wax 473ml - €14.99
als ik de crystal polish neem, is dan de smooth surface clay kit nog wel een toegevoegde waarde??
oke, dus jij doet step 3? en daarna nog een andere wax eroverheen?Getzz schreef:Ik gebruik de step 3 ook altijd nog. Meerdere beschermlagen kan geen kwaad toch?!
Onze sponsors