Ik ben gisteren ook op het Waterlooplein geweest en het was echt heel gaaf . Niet normaal, zo veel dikke auto's bij elkaar . Ook super om de bestickerde MINI van Des daar tussen te zien . Ik heb er drie jaar geleden ook gestaan, maar nu waren er volgens mij meer auto's te zien en werden ze geparkeerd op het Waterlooplein (toen was het ook megadruk vanwege koninginnenacht). Dat geluid van die Lambo LP670 SV met die dakkoffer ! Ook mooi om te zien hoe sommige deelnemers zichzelf en hun auto's uitgedost hadden, bijv. die Arabieren in die Rolls cabrio .
Was een geslaagd avondje en ook leuk om nog wat clubleden tegen te komen. Ik zal straks even kijken of er nog iets van de foto's terecht is gekomen.
En die heeft het dus niet gered volgens Des op twitter
"gumball_3k Replacement Gallardo for the PPI Razor GTR just pulled up at the hotel in Copenhagen, no stickers (yet) so no trouble in Germany for them... "
Superfoto's, Wim ! Gaat mij niet lukken met mijn cameraatje in het donker.
Ik kwam toevallig nog een foto tegen die iemand gisteren van die witte Nissan GT-R heeft gemaakt met de MINI van Mitchell op de achtergrond. Gaaf ding, die Nissan, maar de bestuurder was wel erg aandachtsg**l .