Peter's BMW E60 523i...advies please
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Stuurt blijkbaar een versterkt signaal naar de ETC waardoor de acceleratie sneller is (voelt)...
...levert dus geen extra vermogen, maar is een beetje te vergelijken met de sportknop op de Mini
Daar de vertraging in de bak op mijn model echt groot is, zal dit een een soort sportknop voor de 5 worden...alleen dan met drie standen en een uit knop
...levert dus geen extra vermogen, maar is een beetje te vergelijken met de sportknop op de Mini

Daar de vertraging in de bak op mijn model echt groot is, zal dit een een soort sportknop voor de 5 worden...alleen dan met drie standen en een uit knop

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Heb ik ook hoor Fred, maar deze dingen zijn uitgebreid in gebruik in de VS en iedereen is erg enthousiast over en er worden geen problemen gemeld...
...en is een kwestie van stekker erin en eruit, dus als het niet bevalt is die er zo weer tussen uit..
...en is een kwestie van stekker erin en eruit, dus als het niet bevalt is die er zo weer tussen uit..

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Lol... Liggen idd al tijdje achterin 
Als het goed is vrijdag eronder...
De Sprintbooster kan idd ook de Mini, ik zal mijn ervaringen posten. Heb al balletje opgegooid voor een GB en dat is positief ontvangen

Als het goed is vrijdag eronder...
De Sprintbooster kan idd ook de Mini, ik zal mijn ervaringen posten. Heb al balletje opgegooid voor een GB en dat is positief ontvangen

- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
Bericht
He Peter, zag vandaag BB Thai nog rijden met zijn 5, parkeerplaats bij Erasmus Uni. Ook een vette bak!
Onze sponsors