Tip: Rij niet door Duitsland of vraag clearance aan!
Daarnaast las ik een verhaal dat er van de week een club met Mini's in Canada is aangehouden... Hou er rekening mee da t ook in Europa kan gebeuren...
Rally is leuk, maar pas op want er zitten addertjes ont het gras. De politie is er niet heel blij mee en dat willen ze in bepaalde landen graag laten zien, waaronder Duitsland.
MR
Gum'ball 3000 - MINI Edition - Summer 2011 (tijdelijk)
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@ Maarten bedankt voor je oplettendheid. Ik heb idd nu R56
Ik ben in principe voorstander van alleen MINI's en NewMINIclubbers. Eventueel zouden er ook andere auto's van NewMINIclubbers mee kunnen, maar ik vind een (op) tocht met alleen MINI's wel de meeste charme. Het kan voor een sponsor ook juist interessant zijn als er alleen maar MINI's rijden.
Ben benieuwd naar andere meningen in deze....

Ik ben in principe voorstander van alleen MINI's en NewMINIclubbers. Eventueel zouden er ook andere auto's van NewMINIclubbers mee kunnen, maar ik vind een (op) tocht met alleen MINI's wel de meeste charme. Het kan voor een sponsor ook juist interessant zijn als er alleen maar MINI's rijden.
- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Die scoop zagen we er toch ff gratis en voor niets in?Martiio schreef:wel zwarte stift anders staat het niet bij de restDeniz schreef:Thanks!Martiio schreef:Topic ziet er goed uit deniz... alleen heb ik een R50 en helaas geen R53en fixed
(anders tekenen we wel een scoop op je motorkap met een stift
)

- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
x2 kan niet de bedoeling zijn om een complete europeesche rally voor alles en iedereen te organiseren, dan mogen we wel een organisatie bureau starten lol.BRG schreef:@ Maarten bedankt voor je oplettendheid. Ik heb idd nu R56![]()
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ik ben ook voor alleen mini's en Miniclub leden die nu een andere auto hebben.
Dan is het echt Mini.
Dan kun je ook Minidealers op de route benaderen (i.v.m. service)
Dan is het echt Mini.
Dan kun je ook Minidealers op de route benaderen (i.v.m. service)

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Hoi guys,
wij vinden dit ook een leuk initiatief en zijn zeker geïnteresseerd om mee te doen. Lift natuurlijk nog wel aan het moment en de uiteindelijke kosten. Ik zal het topic blijven volgen en ALS er echt nieuws is dan kan je natuurlijk ook nog een PB sturen
Groet,
Hans en Sabine
wij vinden dit ook een leuk initiatief en zijn zeker geïnteresseerd om mee te doen. Lift natuurlijk nog wel aan het moment en de uiteindelijke kosten. Ik zal het topic blijven volgen en ALS er echt nieuws is dan kan je natuurlijk ook nog een PB sturen
Groet,
Hans en Sabine

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- DrAtomic
- Be Mini
Bericht
Conclusie gasten reden te hard... zouden wij nooit doen... Tis toch een rally en geen race!?!

Maar goed als we ons netjes aan de verkeers regels houden (lees baksteen op het gaspedaal in duitsland) dan kunnen ze ons toch niets maken?
Canada verhaal: http://www.autoblog.com/2010/05/01/cana ... i-convoy/9MR schreef:Tip: Rij niet door Duitsland of vraag clearance aan!
Daarnaast las ik een verhaal dat er van de week een club met Mini's in Canada is aangehouden... Hou er rekening mee da t ook in Europa kan gebeuren...
Rally is leuk, maar pas op want er zitten addertjes ont het gras. De politie is er niet heel blij mee en dat willen ze in bepaalde landen graag laten zien, waaronder Duitsland.
MR
Conclusie gasten reden te hard... zouden wij nooit doen... Tis toch een rally en geen race!?!

Maar goed als we ons netjes aan de verkeers regels houden (lees baksteen op het gaspedaal in duitsland) dan kunnen ze ons toch niets maken?
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik stem ook voor enkel mini's/newminiclubbers met andere auto. Om nou een tocht te gaan organisen voor allerlei clubs... moet je alle hotels in z'n geheel gaan afhuren en dat gaat never ever lukken. Dan is ook de charme eraf.
Voor het duitsland verhaal ben ik niet zo bang, is natuurlijk ook niet met gumball te vergelijken waar vorig jaar nog 2 doden vielen en meerdere al hun auto/rijbewijs hebben mogen inleveren door asociaal rijgedrag. Gumball rijden meer dan 100 wagens mee, denk dat we hier niet eens aan de 30 gaan komen uiteindelijk (al zou het wel gaaf zijn natuurlijk)
We kunnen ook de BMW van peter volladen met onderdelen ingeval van pech onderweg?
Voor het duitsland verhaal ben ik niet zo bang, is natuurlijk ook niet met gumball te vergelijken waar vorig jaar nog 2 doden vielen en meerdere al hun auto/rijbewijs hebben mogen inleveren door asociaal rijgedrag. Gumball rijden meer dan 100 wagens mee, denk dat we hier niet eens aan de 30 gaan komen uiteindelijk (al zou het wel gaaf zijn natuurlijk)
We kunnen ook de BMW van peter volladen met onderdelen ingeval van pech onderweg?

- FiSiCa
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit geef me ook de idee om een leuke promo film maken voor evt sponsors
Wij kunnen zoals Coen zegt een kleine versie doen met een kleine groep, dus wij houden ons aanbevolenDeniz schreef:Zo, even opening post beetje invulling gegeven.Als er dingen niet kloppen, missen, of bij moet hoor ik het wel!
Volgens jaar is inderdaad erg ver weg, maar om dit alles nog voor komende zomer te organiseren wordt krap denk ik. Ik zou het best dit jaar mogelijk best willen testen met een klein groepje...Fisico schreef:X2Martiio schreef: en idd deniz, beetje gumball style hoort er natuurlijk wel bij dan
Volgend jaar lijkt te ver wegIs er iemand dat dit jaar alvast wil gaan uitproberen???
En alvast contacten gaan maken international, ik heb namelijk geen vakantie gepland voor dit jaar

Dit geef me ook de idee om een leuke promo film maken voor evt sponsors

Onze sponsors